Superbrands je uznávanou nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
Mohlo by vás zajímat: PwC CEO Survey: Šéfové světových firem jsou nejpesimističtější od krize
Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands synonymem speciálního ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Mohlo by vás zajímat: ČNB: Inflace v letošním roce setrvá nad horní hranicí tolerančního pásma
Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trademark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.
Komentáře
Přidat komentář