Aplikace AutoMobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem


			Aplikace AutoMobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

Mobilní aplikace AutoMobil z dílny INSIA je nejen bezkonkurenčním parťákem na cesty, díky kterému mají uživatelé všechny důležité informace o vozidle vždy po ruce. Pomáhá totiž budovat i vzájemný vztah mezi pojišťovacím specialistou a jeho klientem. Aplikace je navíc přístupná všem řidičům a je k dispozici na Android a iOS. Co vše umí?

Co vše v aplikaci AutoMobil najdete a s čím pomůže?

  • údaje o vozidle přehledně na jednom místě,
  • důležitá data a termíny ve volitelných notifikacích,
  • nákup a správa elektronické dálniční známky,
  • jednoduchý průvodce v případě poruchy či nehody,
  • mapa nejbližších stanic STK,
  • linka pomoci řidičům a kontakty na pojišťovny,
  • agenda s historií vozidla a budoucími důležitými termíny.

Aplikace prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem INSIA

Nástroje z dílny INSIA mají pro partnery sítě INSIA a jejich klienty vždy něco navíc. Klienti INSIA si tak mohou do aplikace automaticky stáhnout všechny aktuální smlouvy napojené na jejich vozidlo. Údaje díky tomu nemusí vyplňovat ručně. Navíc mají v aplikaci i kontakt na svého poradce, takže se s ním mohou v případě nutnosti kdykoliv spojit a vyřešit vše, co potřebují.


Mohlo by vás zajímat: Josef Moravec: Hasičská vzájemná pojišťovna je zdravá a stabilní česká firma


„Jsme rádi, že je o aplikaci AutoMobil tak velký zájem. Pozitivní zpětná vazba od uživatelů jasně dokazuje, že jsou s aplikací spokojeni a opravdu jim usnadňuje fungování nejen na cestách. Všechny naše aplikace vyvíjíme tak, aby měly přidanou hodnotu – jak pro uživatele, tak i makléře sítě INSIA a jejich klienty,“ řekl generální ředitel INSIA Ivan Špirakus.

Díky tomu, že je v aplikaci kontakt na poradce, dochází k dalšímu prohlubování vztahu mezi ním a klientem INSIA. Poradce totiž bude tím prvním, na koho se klient obrátí v případě, že se ocitne v problémech.

Důraz na automatizaci a personalizaci

V dnešní době už nestačí být pouze dobrým pojišťovacím makléřem. Klienti jsou stále náročnější a vyžadují komplexní servis. Jenže když máte v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. To si INSIA uvědomuje, a proto se při vývoji aplikace kladl důraz na to, aby prohlubovala vztah mezi poradcem a klientem.


Mohlo by vás zajímat: PwC: Dvě třetiny zaměstnanců nepřestávají pracovat ani o dovolené či víkendu


Dále mají poradci INSIA k dispozici systém personalizovaných emailů a videí, který za ně rozesílá přehled pojištění a informační emaily před koncem výročí pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu. Každý poradce si samozřejmě může nastavit, jaké emaily chce svým klientům zasílat. Poradce má tak maximální kontrolu nad tím, zda bude automatizovaný servis používat a jaké emaily budou jeho klientům chodit.

Zdroj: INSIA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články