Co vše v aplikaci AutoMobil najdete a s čím pomůže?
- údaje o vozidle přehledně na jednom místě,
- důležitá data a termíny ve volitelných notifikacích,
- nákup a správa elektronické dálniční známky,
- jednoduchý průvodce v případě poruchy či nehody,
- mapa nejbližších stanic STK,
- linka pomoci řidičům a kontakty na pojišťovny,
- agenda s historií vozidla a budoucími důležitými termíny.
Aplikace prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem INSIA
Nástroje z dílny INSIA mají pro partnery sítě INSIA a jejich klienty vždy něco navíc. Klienti INSIA si tak mohou do aplikace automaticky stáhnout všechny aktuální smlouvy napojené na jejich vozidlo. Údaje díky tomu nemusí vyplňovat ručně. Navíc mají v aplikaci i kontakt na svého poradce, takže se s ním mohou v případě nutnosti kdykoliv spojit a vyřešit vše, co potřebují.
Mohlo by vás zajímat: Josef Moravec: Hasičská vzájemná pojišťovna je zdravá a stabilní česká firma
„Jsme rádi, že je o aplikaci AutoMobil tak velký zájem. Pozitivní zpětná vazba od uživatelů jasně dokazuje, že jsou s aplikací spokojeni a opravdu jim usnadňuje fungování nejen na cestách. Všechny naše aplikace vyvíjíme tak, aby měly přidanou hodnotu – jak pro uživatele, tak i makléře sítě INSIA a jejich klienty,“ řekl generální ředitel INSIA Ivan Špirakus.
Díky tomu, že je v aplikaci kontakt na poradce, dochází k dalšímu prohlubování vztahu mezi ním a klientem INSIA. Poradce totiž bude tím prvním, na koho se klient obrátí v případě, že se ocitne v problémech.
Důraz na automatizaci a personalizaci
V dnešní době už nestačí být pouze dobrým pojišťovacím makléřem. Klienti jsou stále náročnější a vyžadují komplexní servis. Jenže když máte v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. To si INSIA uvědomuje, a proto se při vývoji aplikace kladl důraz na to, aby prohlubovala vztah mezi poradcem a klientem.
Mohlo by vás zajímat: PwC: Dvě třetiny zaměstnanců nepřestávají pracovat ani o dovolené či víkendu
Dále mají poradci INSIA k dispozici systém personalizovaných emailů a videí, který za ně rozesílá přehled pojištění a informační emaily před koncem výročí pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu. Každý poradce si samozřejmě může nastavit, jaké emaily chce svým klientům zasílat. Poradce má tak maximální kontrolu nad tím, zda bude automatizovaný servis používat a jaké emaily budou jeho klientům chodit.
Komentáře
Přidat komentář