Česká pojišťovna představila nový koncept svých poboček

Česká pojišťovna představila nový koncept svých poboček
Česká pojišťovna představila nový koncept svých poboček
18.10.2012 Tiskové zprávy

Česká pojišťovna dnes poprvé představila nové pojetí svých poboček, podle kterého v následujících letech přestaví celou svou distribuční síť. Cílem bylo navrhnout takový koncept, ve kterém se budou klienti cítit dobře a který bude odpovídat požadavkům moderního prodeje a obsluhy v 21. století. Jednotný architektonický styl vychází z rozsáhlého průzkumu požadavků klientů a rovněž ze zahraničních zkušeností řady finančních institucí. Do konce roku 2012 otevře ČP další dvě pobočky v tomto designu a zároveň bude sbírat připomínky zákazníků, které následně zapracuje do nové podoby obchodních míst otevíraných v příštím roce. Česká pojišťovna plánuje do nových poboček investovat až 400 milionů korun.     

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.