„S agenturou Vinland jsme spolupracovali od roku 2004,“ říká manažerka odboru marketingu Jolana Kolaříková. ČPP však v posledních letech prošla mimořádně dynamickým vývojem a potřeby se v souvislosti se změnou jejího postavení na trhu výrazně změnily. „Naše marketingová komunikace si vyžadovala nový a inovativní přístup,“ zdůvodňuje rozhodnutí Kolaříková.
Tendr na nové zastoupení ČPP na mediálním a reklamním trhu probíhal od června 2009. „Návrh EURO RSCG nejvíce korespondoval s představami a požadavky naší společnosti na vytvoření nového komunikačního konceptu a vizuálního stylu,“ vysvětluje Kolaříková.
Spolupráci obou společností odstartuje prvního října podzimní kampaň, která se zaměří nejen na podporu prodeje povinného ručení, ale i na vytvoření identity ČPP jako značky a její vymezení vůči ostatní konkurenci na cílovém trhu.
ČPP
Komentáře
Přidat komentář