Čtyři medailová ocenění pro ČPP v soutěži Zlatá koruna


			Čtyři medailová ocenění pro ČPP v soutěži Zlatá koruna
24.6.2021 Tiskové zprávy

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) získala letos v prestižní soutěži Zlatá koruna celkem čtyři medailová ocenění a patří k nejúspěšnějším účastníkům letošního ročníku. Ke zlaté za Pojištění podnikatelů a průmyslu obdržela od odborníků také bronz za produkt pojištění pro podnikatele SIMPLEX. A dvě trofeje si ze soutěže odneslo Autopojištění Combi Plus IV – stříbrnou korunu v kategorii povinné ručení a bronzovou v kategorii neživotní pojištění. Ocenění od organizátorů soutěže převzal v tomto týdnu předseda představenstva ČPP Jaroslav Besperát.

„Velmi si vážíme ocenění od odborné poroty, které je pro nás důkazem, že jsme i v uplynulém roce, poznamenaném pandemií nemoci covid-19, dokázali udržet kvalitu služeb a inovovat naše produkty tak, aby obstály u odborníků a zároveň byly jistotou pro naše klienty,“ komentoval výsledky soutěže Jaroslav Besperát, předseda představenstva ČPP. „Máme radost z dvojnásobného úspěchu v kategorii podnikatelských pojištění. Stříbrnou korunu ze čtyř předchozích let jsme tento rok dokázali proměnit ve zlato a přidali navíc také bronz za balíčkový produkt SIMPLEX,“ s uspokojením dodal Jaroslav Besperát.


Mohlo by vás zajímat: Markéta Šichtařová: Stávka lidstva proti rozumu


V roce 2020 ČPP meziročně rostla podle statistik České asociace pojišťoven v neživotním pojištění o 7,2 % a dvojnásobně tak překonala růst trhu. S tržním podílem 8,8 % je čtvrtou největší neživotní pojišťovnou v ČR. „Kvůli pandemii covid-19 bylo třeba především pružně reagovat na změnu v procesu sjednávání pojistných smluv. Již při prvním lockdownu ČPP operativně nabídla u produktů retailového majetkového a odpovědnostního pojištění, stejně tak i u podnikatelských produktů kromě tradiční „podpisové“ varianty možnost akceptace pojistné smlouvy zaplacením a její sjednání tak zcela on-line,“ uvedl Besperát.

V oblasti pojištění vozidel ČPP patří na českém trhu k lídrům. S počtem přes 1,3 milionu vozidel v povinném ručení pojišťovna drží dlouhodobě postavení trojky na českém trhu. „Děkujeme také za ocenění pro náš produkt Autopojištění Combi Plus IV. Co zásadně koronavirus ovlivnil v oblasti pojištění vozidel, byl opět způsob sjednávání pojistných smluv. Jestliže standardně býval poměr pojistných smluv 70 na 30 procent ve prospěch smluv sjednávaných na místě, již v první vlně se tento poměr otočil ve prospěch smluv sjednávaných na dálku,“ doplnil Besperát.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Stop diskriminaci lidojedů!


„Za nejdůležitější považuji v byznyse důvěru. Ruku v ruce s ní jde stabilita, spolehlivost, ale také kvalita produktů a rychlost řešení pojistných událostí. A to všechno jsme dodrželi i v době pandemické. Naši klienti a pojistní makléři si znovu ověřili, že i v takovéto vypjaté a nečekané situaci držíme slovo a jsme připraveni jim vyjít maximálně vstříc,“ uzavřel své vyjádření Jaroslav Besperát.

Soutěž Zlatá koruna již 19 let oceňuje nejlepší finanční produkty, přináší objektivní obraz českého finančního trhu a spotřebitelům nabízí užitečné vodítko pro výběr služeb. V jednotlivých soutěžních kategoriích posuzuje produkty odborná porota Finanční akademie Zlaté koruny, která je složená z nezávislých odborníků. V čele poroty stojí Rada Finanční akademie. Záštitu nad projektem letos převzali ministryně financí ČR Alena Schillerová a guvernér České národní banky Jiří Rusnok.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články