ČPP: Nová zdravotní asistence po telefonu


			ČPP: Nová zdravotní asistence po telefonu

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) od června nabízí svým klientům novou asistenční službu ke smlouvám životního pojištění. Zdravotní a sociální infolinka funguje nonstop a může ji neomezeně využívat pojištěný a až 5 blízkých osob – třeba dcera, tatínek, babička, sestra i životní partner. Cena je 89 Kč za měsíc, bez ohledu na realizovaný počet hovorů.

Tvrdá konkurence na trhu životního pojištění a složité pandemické období nutí pojišťovny pravidelně inovovat své pojistné produkty. Klienti jsou čím dál náročnější a pojišťovny, které chtějí své klienty zaujmout, musejí přinášet nová vylepšení. ČPP od letošního června nabízí u svého pojištění NEON další novinky a výhody.

Pojištění NEON cílí od počátku na krytí nejvážnějších pojistných rizik, jako jsou vznik invalidity v důsledku nemoci i úrazu, trvalé následky po úraze a samozřejmě i smrt. Od června je toto pojištění rozšířené o novou telefonickou asistenční službu – zdravotní a sociální infolinku ČPP Pomoc. „Novinka zahrnuje tři dílčí služby. Jsou to rychlé zdravotní informace, lékař na telefonu a rychlé sociální informace,“ uvádí Jitka Volná, manažerka odboru vývoje životního pojištění. Jedná se o spolehlivý zdroj informací, který lidem ušetří čas při hledání odpovědí na případné dotazy na internetu. Tam totiž nikdy není jistota, že nalezené informace jsou skutečně pravdivé.


Mohlo by vás zajímat: Vícepilířový penzijní systém může pomoci řešit stárnutí evropské populace


„Velmi cenné jsou také konzultace s lékaři. Ti poskytnou volajícímu například vysvětlení nálezu z odborných vyšetření nebo jaké jsou možnosti alternativních léků. Součástí asistenčních služeb je i poradna pro těhotné ženy a matky po porodu, poskytnutí informace o nárocích z veřejného zdravotního pojištění i informace o nárocích z důchodového pojištění. Kromě toho se zájemce dozví vše o sociálních dávkách, včetně mimořádného zvýhodnění určeného zdravotně postiženým osobám,“ doplňuje Volná.

Telefonická asistenční služba stojí 89 korun měsíčně a využití, tedy počet telefonických hovorů není nijak limitováno. Služba funguje nepřetržitě a v rámci smlouvy ji může využívat nejen sama pojištěná osoba, ale dalších pět blízkých osob. Je možné zde získat i informace o tom, jak postupovat při úmrtí rodinného příslušníka a nechybějí ani rady ohledně dědického řízení.


Mohlo by vás zajímat: Robert Kareš: Jak vyřešit problém se smluvním zdravotním pojištěním cizinců?


Novinek je však u pojištění NEON více. Například u vhodných připojištění se doba pojistného krytí prodlužuje až do věku 85 let. Pojištění reaguje také na loňský rok, kdy v Česku vzrostl počet vydaných neschopenek o více než deset procent. S pracovní neschopností jde ruku v ruce obvykle i pokles příjmu, což může být pro nejednu rodinu velice problematické. Proto ČPP nově rozšířila pojištění pracovní neschopnosti o variantu plnění zpětně od prvního dne nemoci.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články