Důraz na prevenci a zdravý životní styl: Aplikace od AXA vám změní život


			Důraz na prevenci a zdravý životní styl: Aplikace od AXA vám změní život

V současnosti je důležité nejen stále získávat nové zákazníky, ale také si udržet ty stávající. Ti touží po pocitu výjimečnosti, a proto je důležité umět jim produkty i služby nastavit na míru. Jaký marketingový přístup k zákazníkům se osvědčuje skupině AXA Česká republika a Slovensko?

Protože spokojenost klientů je jedním z klíčů k úspěchu v pojišťovnictví, je třeba umět správně nastavit i marketingový mix a podporovat proklientsky orientovaný přístup. Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od loňského podzimu intenzivně komunikuje otázku prevence a zdravého životního stylu. Kromě komunikačního mixu se na téma odkazuje i v konkrétních aktivitách, které podporují pohyb a aktivní přístup k životu. Hlavní myšlenka celého marketingového konceptu je jasná – prevence je nejlepší ochrana.

Jak říká Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko, daří se jim dosahovat nejen dobrých hospodářských výsledků, ale díky inovacím, datům a také prevenci, která je jedním z nosných témat jejich komunikačního mixu, pomáhají žít klientům lepší život. „Vnímáme to jako potvrzení správnosti cesty, pro kterou jsme se rozhodli a výzvu ještě intenzivněji pokračovat v tomto snažení, na jehož konci je vždy spokojený klient,“ dodává Boulanger.


Mohlo by vás zajímat: ČAP k 3Q 2019: Předepsané pojistné vzrostlo o 5,5 miliard Kč


Správa smluv na jeden klik na portálu Moje AXA

Skupina AXA Česká republika a Slovensko klade dlouhodobý důraz na včasnou prevenci v různých oblastech života a tento přístup se odráží i na jejích marketingových kampaních. V prvním čtvrtletí letošního roku například AXA zmodernizovala klientský portál Osobní účet Moje AXA. Ten přináší vylepšený design, intuitivní ovládání a optimalizaci pro všechny typy zařízení. Poskytuje tak klientovi prostor spravovat své smlouvy a peníze jednoduše online, kdykoliv a kdekoliv. „Moje AXA je nástrojem pro efektivnější komunikaci s klienty. Naší snahou je věci zjednodušovat a tato platforma to dokonale splňuje. Digitalizace procesů je jednou z našich priorit, proto neustále vyhodnocujeme a sbíráme podněty z praxe. Nastavujeme procesy tak, abychom byli pro naše klienty partnerem na každodenní bázi. Je důležité, aby si nás klienti vybírali na základě dobrých zkušeností,“ dodal Frederic Boulanger. 

Zdravý život s pomocí aplikace AXA Health Keeper

Koncem května tohoto roku představila AXA novou dlouhodobou preventivní a edukativní platformu AXA Health Keeper, jejímž cílem je motivovat širokou veřejnost k tomu, aby začala více přemýšlet nad svým zdravím. Uvedená aplikace přináší na českém i slovenském pojistném trhu užitečné funkce, které uživatele společně podporují na cestě za zdravějším životním stylem. Kromě možnosti připojení chytrých hodinek a fit náramků různých značek na měření sportovních výkonů nabízí také zdravotní testy, osobní výzvy nebo tipy, jak na zdravější život. Už brzy čeká na uživatele exkluzivní výzva s několikanásobným mistrem světa a olympijským medailistou Ondřejem Synkem.


Mohlo by vás zajímat: Krok za krokem ke kodexu chování podle GDPR


„Součástí positioningu značky AXA je dlouhodobě důraz na prevenci. Pomáháme klientům pochopit důležitost prevence a odpovědnosti k vlastnímu zdraví. Chceme pro ně být partnerem v každé fázi jejich života, nejen při řešení pojistných událostí,” konstatuje ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA. Podle jeho slov uvedená kampaň reflektuje čtyři hlavní oblasti prevence a odpovědného chování: zdravé stravování, mentální zdraví, motivaci k pohybu a boj proti kouření. „V AXA nechceme jen dávat zákazníkům rady, jak mají žít, ale spíše jim poskytovat ty nejlepší a nejúčinnější řešení v oblasti zdravého životního stylu,“ říká Boulanger.

Odnaučte se kouřit se startupem Adiquit

AXA Česká republika a Slovensko navázala partnerství se startupem Adiquit. Stejnojmenná aplikace představuje vědecky ověřený přístup k funkci „osobního asistenta“, který pomáhá kuřákům během procesu odvykání. Byla vyvinuta předními odborníky na léčbu závislosti na tabáku. Zprostředkovává intenzivní léčebný program založený na klinicky ověřených postupech a poskytuje kuřákům každodenní podporu a odbornou pomoc. „Díky partnerství se startupem Adiquit mají uživatelé aplikace AXA Health Keeper přístup k tomuto osobnímu asistentovi. Aktivita je totiž jedním ze základních kamenů naší digitální platformy. Postupně rozvíjíme i další partnerství, například v rámci zdravého stravování, abychom dokázali podpořit zdravý životní styl našich klientů,“ zpřesňuje Frederic Boulanger.


Mohlo by vás zajímat: ČNB: První výsledky odborných zkoušek podle ZDPZ


Překonejte svou komfortní zónu

Součástí dlouhodobé strategie skupiny AXA Česká republika a Slovensko je prevence a podpora zdravého životního stylu, jehož je sport nedílnou součástí. AXA se letos stala titulárním partnerem legendárního veslařského závodu na Vltavě AXA Primátorky a jejím ambasadorem několikanásobný mistr světa ve skifu Ondřej Synek. „Moc mě těší, že se Ondra stal naším ambasadorem. Jeho víra ve své schopnosti a tvrdá práce přesně vystihují naše motto 'Know You Can'. Češi mají obecně velmi pozitivní vztah ke sportu a veslování má zde dlouhou tradici. Proto jsme se také spojili s pražskými Primátorkami, které patří mezi klenoty českého sportu,“ uzavírá Frederic Boulanger.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články