Hospodářské noviny po osmé udělily ceny Nejlepší pojišťovna

Hospodářské noviny po osmé udělily ceny Nejlepší pojišťovna
Hospodářské noviny po osmé udělily ceny Nejlepší pojišťovna
7.9.2016 Tiskové zprávy

Hospodářské noviny vyhlásily osmý ročník soutěže Nejlepší banka a pojišťovna. Zvučný titul Nejlepší životní pojišťovna letos získala Česká pojišťovna, zatímco neživotní prvenství ukořistila Kooperativa.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo v úterý 6. září v prostorách České národní banky. Pojišťovny byly hodnocené ze zákaznického a akcionářského pohledu. V zákaznických očích přitom hrála největší roli kvalita, rozsah i cena nabízených služeb, stejně jako přístup k zákazníkům. Data pro soutěž byla získána společností Datank.

Akcionářský pohled zase hodnotil finanční zdraví pojišťovny. Posuzována byla například nákladovost, ziskovost nebo kvalita aktiv.

Cena pojišťoven je vždy rozdělena na neživotní a životní. V letošním roce bylo umístění pojišťoven v kategorii životního pojištění následující:

  1. Česká pojišťovna
  2. Generali
  3. ČSOB Pojišťovna

 

Pro neživotní kategorii bylo hodnoceno celkem 17 neživotních pojišťoven

neživotní kategorii na cenné kovy dosáhly:

  1. Kooperativa
  2. Česká pojišťovna
  3. Česká podnikatelská pojišťovna

Být mezi třemi nejlepšími v hlavní kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna je pro nás skutečně velkou poctou,“ uvedl k úspěchu ČPP její generální ředitel Jaroslav Besperát. „Komplexní hodnocení v této anketě je postaveno na analýze celé řady údajů o produktech a službách, včetně vybraných hospodářských ukazatelů. Fakt, že jsme dokázali obhájit náš loňský úspěch je výsledek práce všech zaměstnanců a dlouhodobé péče o naše klienty,“ doplnil.

Další kategorie, které se vyhlašovaly, byly Klientsky nejpřívětivější životní a neživotní pojišťovna. Při jejich vybírání, hrál důležitou roli takzvaný mystery shopping. Při něm se hodnotitelé vydávali za stávající nebo potenciální zákazníky bank či pojišťoven a zkoumali, jak se k nim poradci na pobočkách chovají, jak komunikují a zda jsou jim schopni rychle a včas poradit.

Klientsky nepjpřívějtivější životní pojišťovnou se staly:

  1. Generali
  2. Česká pojišťovna
  3. Kooperativa

Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovnou se stala:

  1. Kooperativa
  2. Česká pojišťovna
  3. ČSOB Pojišťovna

 

První místo v kategorii Pojišťovací inovátor získala pojišťovna Allianz, za produkt životního pojištění Rytmus risk bez absurdních poplatků. Hned v závěsu si udržela medailovou pozici pojišťovna UNIQA s produktem pojištění domácností, domů a bytů Domov VARIANT.

Zdroj: iHNed.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články