Čím dál více motoristů si uvědomuje, že povinné ručení nepředstavuje finanční ochranu pro jejich vozidlo, protože kryje případy, které způsobí provozem svého vozidla jinému, ať už na majetku či na zdraví. Ochranu svého vozidla mohou řešit u novějších vozidel pomocí komplexního havarijního pojištění. V případě starších vozidel pak k povinnému ručení využívají stále populárnější formu cenově příznivějších připojištění. Takovým příkladem mohou být škody způsobené živelními událostmi. Příkladnou ukázkou ničivé síly přírodních živlů byly škody způsobené tornádem na jižní Moravě v roce 2021, a to nejen na nemovitém majetku, ale také na motorových vozidlech.
Mohlo by vás zajímat: InsurTech společnost Lemonade čeká obtížný rok se ztrátou
„Pokud motorové vozidlo poškodí či zničí přírodní živel, získá majitel pojistné plnění v případě, kdy má sjednané havarijní pojištění nebo pojistný doplněk pamatující na tato rizika. A takovým je i nové připojištění KALAMITA,“ uvádí ředitelka marketingu a PR České podnikatelské pojišťovny Jolana Kolaříková. „Tento pojistný doplněk kryje škody na vozidle vzniklé v důsledku vichřice, povodně a záplavy. Ochrana se ale týká i dalších pojistných nebezpečí, která jsou důsledkem či průvodním jevem těchto živelních událostí. Jedná se například o požár, úder blesku, krupobití, pád stromu a další rizika,“ vypočítává Kolaříková.
Připojištění KALAMITA je dalším rozšířením nabídky připojištění k povinnému ručení. Celkem jich ČPP nabízí již 14, a zájem klientů o rozšíření pojistné ochrany vozidla trvale roste. U nově sjednávaných povinných ručení připadá na jednu tuto smlouvu nejméně jedno motoristické připojištění navíc, přičemž největší zájem mají klienti o připojištění skel.
Mohlo by vás zajímat: ČNB zvýšila základní úrokovou sazbu na 5 %. Nejvíce od roku 2001
„Pro hlavní komunikaci nabídky KALAMITA jsme opět zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech Prima Group, TV Barrandov a Atmedia a také na Nova Group. Na kanálech Prima bude vysílán sponzorský vzkaz a injektáže,“ doplňuje Kolaříková.
S motivem kampaně se lidé setkají také na outdoorových plochách po celé České republice. Dále se objeví na teploměrech u čerpacích stanic nebo LED obrazovkách ve 25 městech. Spot bude také k vidění na obrazovkách BUS TV v 17 lokalitách. Kampaň se objeví v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách a jejich přílohách, Metru, 5plus2, HN, Economu, E15, Reflexu, Světu motorů, Nedělním Blesku, Magazínu sport, Týdeníku Televize, TV revue, TV Maxu, časopisu Setkání, časopisu Chatař a chalupář, Transportu a logistice a v regionálních novinách a dalších. Regionální ředitelství dostanou pro pobočky plakáty a letáky ke kampani. Kampaň bude doplněna také různými formáty v rámci online propagace – Google Ads, Sklik, Youtube.
Komentáře
Přidat komentář