Nenechte své zboží cestovat bez pojištění. Allianz vysvětluje proč


			Nenechte své zboží cestovat bez pojištění. Allianz vysvětluje proč

Současná situace v návaznosti na koronavirovou infekci sice značně omezila cestování a volný pohyb osob, k přepravování zásilek však dochází neustále a to jak na zemi, tak i na vodě či ve vzduchu. S tím však souvisí i rizika - nebezpečí na cestě totiž může potkat nejen zásilku, ale i dopravce. Proto Allianz pojišťovna nabízí řešení v podobě pojištění zásilek a odpovědnosti – a každý den eviduje přibližně 16 jednorázových přihlášek.

„Zodpovídáme za zásilky, které míří například do Brna, ale klidně i na Havaj či na Nový Zéland, za dopravce, kteří se do svého cíle dostanou za pár hodin i za ty, kteří cestují opakovaně. V paměti mi utkvěla přeprava trolejbusů pro zavedení městské dopravy v Turecku, kterých bylo dokonce několik desítek,“ vysvětluje Petr Guth z oddělení pojištění zásilek a odpovědnosti dopravce Allianz pojišťovny.


Mohlo by vás zajímat: Kolik vracejí americké pojišťovny svým klientům?


Allianz se zaměřuje na všechny zásilky bez ohledu na dopravní prostředek a pojistka hradí škody, které vzniknou i během převozu. Pojištění zásilek, které je určené jak pro prodávající, tak i kupující či speditéry dopravující zboží, si klienti sjednají na skutečnou hodnotu dopravovaného zboží, a to z místa odeslání zásilky do místa určení, včetně všech překladů nebo skladování po cestě. Tak, aby odpovídalo všem mezinárodním přepravním standardům.

Pojištění odpovědnosti silničního dopravce vedle toho kryje škody na zásilce, za které odpovídá přímo dopravce. U Allianz je možné jej sjednat pro vnitrostátní i mezinárodní přepravu v souladu s mezinárodní Úmluvou o přepravní smlouvě v mezinárodní silniční nákladní dopravě.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články