„V praxi to funguje tak, že majitel poškozeného vozidla obdrží e-mail nebo SMS s unikátním odkazem na stránku tohoto Průvodce,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianzpojišťovny Jan Andrijko. „Dostává tak informace o vyřizování škody, kterou pojišťovně oznámil a může touto cestou také nahrávat potřebné dokumenty, jako je řidičský nebo technický průkaz, či například záznam o dopravní nehodě. Má tak přehled o právě probíhající opravě a především o termínu, kdy si může vozidlo ze servisu vyzvednout. Pokud si vybere opravu rozpočtem, dozví se, kdy mu pojišťovna odešle peníze na účet,“ dodává Andrijko.
Mohlo by vás zajímat: Pětina dovezených ojetých aut pochází z jiné země, než tvrdí prodejci
V posledním kroku této služby je veřejné pětihvězdičkové hodnocení nejenom služeb Allianz, ale samostatně také služeb opraven, do kterých Allianz směřuje své zákazníky. Posledně jmenované ohlasy umožňují pojišťovně získávat informace o kvalitě servisů, se kterými spolupracuje a servisům zase zvyšovat svoji kvalitu.
Oproti událostem u havarijního pojištění se u povinného ručení může jedna škoda rozpadat na více dílčích škod, tedy i více poškozených, a každá z nich pak dostane své číslo a svůj odkaz na sledování stavu vyřízení. V případě pojistné události z povinného ručení nebude Allianz odkaz na sledování posílat pojištěnému, ale jenom poškozeným.
Komentáře
Přidat komentář