Bezkontaktní spojení s pojišťovnou? Apku Allianz CZ využívá 100 tisíc klientů


			Bezkontaktní spojení s pojišťovnou? Apku Allianz CZ využívá 100 tisíc klientů

Díky aplikaci Allianz CZ mají klienti pojišťovnu doslova vždy po ruce. Kromě snadného přístupu ke všem svým pojistným smlouvám na chytrém telefonu lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou.

Klienti mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení. Také přes ni jednoduše aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů. I proto si více než dva roky po svém uvedení aplikaci od Allianz stáhlo už přes 100 tisíc klientů.


Mohlo by vás zajímat: Dosáhnete na průměrnou mzdu v pojišťovnictví?


„Aplikace Allianz CZ klientům umožňuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zároveň sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišťovny Jitka Kruntorádová.

Velkou výhodou pro klienty je také to, že už nemusí tisknout a archivovat stohy papíru a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání přispívá kromě přehledného designu, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID.


Mohlo by vás zajímat: Novým ředitelem divize KAPITOL Gold je Robert Vlášek


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:

  1. SMLOUVY
    Klienti mají rychlý přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY
    K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY
    Klienti snadno vyfotí a během vteřiny také odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC
    Po stisknutí jediného tlačítka se klienti ihned dovolají na asistenční službu pojišťovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE
    Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články