Klienti mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení. Také přes ni jednoduše aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů. I proto si více než dva roky po svém uvedení aplikaci od Allianz stáhlo už přes 100 tisíc klientů.
Mohlo by vás zajímat: Dosáhnete na průměrnou mzdu v pojišťovnictví?
„Aplikace Allianz CZ klientům umožňuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zároveň sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišťovny Jitka Kruntorádová.
Velkou výhodou pro klienty je také to, že už nemusí tisknout a archivovat stohy papíru a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání přispívá kromě přehledného designu, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID.
Mohlo by vás zajímat: Novým ředitelem divize KAPITOL Gold je Robert Vlášek
Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:
- SMLOUVY
Klienti mají rychlý přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy. - ŠKODY
K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází. - KILOMETRY
Klienti snadno vyfotí a během vteřiny také odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění. - POMOC
Po stisknutí jediného tlačítka se klienti ihned dovolají na asistenční službu pojišťovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod. - KORESPONDENCE
Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.
Komentáře
Přidat komentář