„Motoristům poskytujeme už v základním balíčku Komfort asistenční služby v případě nehody či poruchy. Vozidlo odtáhneme bez jakéhokoliv kilometrového nebo korunového limitu do nejbližšího servisu v České republice i v zahraničí,“ říká ředitelka autopojištění Allianz pojišťovny Veronika Hašplová.
Mohlo by vás zajímat: Nadnárodní podniky jsou v české ekonomice nepostradatelnými hráči
V rámci asistenčních služeb mohou klienti využít i tzv. retro-asistenci, tedy nárok na asistenční služby již od okamžiku uzavření pojistné smlouvy i v případě sjednaného až o 12 měsíců odloženého počátku pojištění. Kromě toho Allianz také zvýšila minimální limit pojistného plnění u povinného ručení až na 70 milionů korun. „Pojištění pro případ havárie se u Allianz vztahuje i na poškození vnějších lakovaných částí vozidla chemickými látkami - například při úniku chemikálie z potrubí, které je u stropu, či trusem od ptáků,“ dodává Hašplová.
U všech čtyř balíčků stále platí, že pojistné, které klient zaplatí, bude odpovídat počtu vozidlem ročně ujetých kilometrů. Na začátku motorista odhadne, kolik kilometrů za rok vozidlo najede a zvolí si příslušné pásmo nájezdu. To pojišťovna zohlední při stanovení ceny pojištění na daný rok. Po sjednání pojištění a vždy tři měsíce před koncem pojistného roku, dodá pojišťovně aktuální fotografii a stav svého tachometru. Allianz díky tomu spočítá, zda byl odhad správný a případně řidiče přeřadí do jiného pásma a upraví i se zpětnou účinností cenu pojištění.
Komentáře
Přidat komentář