Pojištění z bezpečí domova? Allianz představuje trendy v on-line komunikaci


			Pojištění z bezpečí domova? Allianz představuje trendy v on-line komunikaci

Allianz pojišťovna sice v souladu s vládními kroky a z důvodu ochrany zdraví omezila osobní kontakt na minimum, ale svůj servis pro klienty nezměnila. Služby, které se týkají registrace pojistných událostí a výplaty škod, pokračují i nadále. Jediný rozdíl je v tom, že zaměstnanci Allianz teď pracují převážně z domova prostřednictvím vzdáleného připojení a vše vyřizují přes telefon, e-mail, aplikace či komunikační platformu Allianz NaDotek.

„Naši obchodní zástupci jsou připraveni klientům kdykoliv pomoci, a proto v maximální míře využívají současné on-line technologie. Jednání po telefonu předpokládá velkou dávku představivosti, která ale nemusí být na obou koncích linky stejná. Díky komunikační platformě Allianz NaDotek však jakékoliv nedorozumění odpadá,“ vysvětluje člen představenstva a CSO Allianz pojišťovny Petr Hrbáček.

Zástupce Allianz i klient se totiž ve stejném okamžiku dívají na stejný dokument, o kterém hovoří. Přehledně projednají konkrétní pasáže společného textu a přitom mohou být od sebe vzdáleni i stovky kilometrů. Stačí k tomu pouze klientova e-mailová adresa, počítač, notebook nebo iPad s připojením na internet. Bez nutnosti stahovat nebo instalovat jakýkoliv další software. Vysoké bezpečnostní standardy komunikační platformy Allianz NaDotek navíc zajišťují ochranu soukromí a osobních údajů. Po celou dobu komunikace má klient na obrazovce také fotografii a telefonní číslo zástupce Allianz, se kterým společné dokumenty probírá.

[18393]

Díky aplikaci Allianz CZ mají klienti navíc pojišťovnu doslova vždy po ruce. Kromě snadného přístupu ke všem svým pojistným smlouvám na chytrém telefonu lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení. Také přes ni jednoduše aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů. I proto si více než dva roky po svém uvedení aplikaci od Allianz, která je dostupná pro iOS i Android, stáhlo už přes 100 tisíc klientů.

Pojistné události mohou klienti pojišťovně oznamovat z pohodlí jejich domova prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni, který funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. S žádostí o výplatu škody, či jiného dotazu se můžou obrátit na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00 hodin.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články