„Chráníme klienty proti krádeži, vandalismu, ale i škodám, které způsobí přepětí, zkrat nebo přírodní živly,“ vysvětluje ředitelka pojištění majetku a autopojištění Allianz Veronika Hašplová.
Klienti Allianz mohou produkt MůjDomov využít pro pojištění domu, bytu, garáže, ale klidně i bazénu. V rámci pojištění domácnosti si její majitel pojistku sjednává na vybavení uvnitř budovy a může ji uzavřít i pro pronajaté prostory. Výhodnější pojistku navíc získají obyvatelé bytů v bytových domech od druhého nadzemního podlaží.
Mohlo by vás zajímat: Dopady pandemie na hospodářství a úvěroví pojistitelé
„Ke každému majetkovému pojištění od Allianz navíc mají klienti k dispozici asistenční služby dostupné 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Ty vyřeší zabouchnuté klíče, výskyt nepřátelských hlodavců, invazi obtížného hmyzu, poruchu domácího elektrospotřebiče, ale i právní sousedské spory,“ doplňuje Hašplová. Za poslední dva týdny vyjíždějí v rámci asistence nejčastější zámečníci kvůli zabouchnutým dveřím a poškozeným zámkům a instalatéři kvůli problémům s pomalu končící topnou sezónou.
Komentáře
Přidat komentář