Samostatný likvidátor CONTIN zavádí live prohlídky pro vozidla i majetek


			Samostatný likvidátor CONTIN zavádí live prohlídky pro vozidla i majetek
27.4.2020 Tiskové zprávy

Současná celosvětová zdravotní situace sice drží mnohé z nás doma, škody se však dějí i nadále a klienti potřebují naši pomoc. Digitální svět naštěstí nabízí chytrá řešení a jedním z nich je vzdálená live video-prohlídka. Samostatný likvidátor CONTIN se proto, v reakci na nynější stav, spojil s německým partnerem a přináší na český trh unikátní patentovaný systém. Ten umožní provádění prohlídek rychle, levně, bez nákladů a časových prostojů spojených s obvyklým cestováním za škodou. Jedná se o řešení nejen pro nynější kritickou dobu, ale i efektivní systém pro budoucnost.

Systém umožňuje provádět stejné procesy jako dříve, ale novým a revolučním způsobem, který nabízí mnoho výhod, jak na straně klienta, tak na straně pojistitele. Nejsou zde prakticky žádná omezení, použití je možné kdekoli, kde je kvalitní internetové připojení. Klient jistě ocení přímou interakci a komunikaci se specialistou CONTIN, rychlé zahájení šetření škody i opravy a tím i uspokojení svých nároků. Pro pojistitele znamená tento systém značnou úsporu času a nákladů, transparentní průběh šetření škody a v případě potřeby možnost okamžité doprohlídky, a to až po dobu jednoho měsíce v rámci jedné zakázky, tedy za jednu cenu. Systém umožňuje provést prohlídku poškození vozidel, budov, domácností či strojů.


Mohlo by vás zajímat: Svět za časů korony: Čeho se nejvíce obávají Němci


Okamžitě – online – snadno

Pokud je daná škoda vytipovaná jako vhodná pro live prohlídku, technik CONTIN se spojí s klientem, nabídne mu toto řešení a domluví si termín prohlídky. Klient potřebuje chytrý telefon, tablet či jiné zařízení s internetovým připojením, kamerou a mikrofonem. Ve sjednaný čas technik klientovi zatelefonuje a zašle mu SMS či e-mail s odkazem do systému. Odkaz se pro prokliknutí sám spustí, vyzve klienta k souhlasu s nahráváním a teprve po jeho akceptování začne přenos.

Živý tok videa je od klienta přenášen online, operátor vše vidí na svém počítači, klienta telefonicky naviguje a společně si projdou a prohlédnou poškozený předmět či objekt. Technik sám pořizuje požadované fotografie a ty se mu okamžitě ukládají do systému. Prohlídka dále probíhá jako obvykle, a to včetně pořízení zápisu, který si následně obě strany elektronicky vymění. Klient není zatížen studováním žádných návodů, stahováním aplikace ani zdlouhavým nahráváním a přenosem fotek. Prohlídka proběhne v reálném čase za účasti obou stran, které jsou spolu stále ve spojení.


Mohlo by vás zajímat: Výzva jedenácti: Lékaři Univerzity Karlovy volají po odblokování společnosti!


„U nás jsme byli vždy nakloněni inovacím. Smyslem naší činnosti je pomáhat lidem dávat věci do pořádku, myslíme ale i na naše partnery, pojistitele. Víme, že i pro ně je důležitá péče o zákazníka, spolu s nákladově efektivními procesy. Jsme proto velmi rádi, že se nám podařilo najít spolehlivého partnera, který se vývojem a zajišťováním elektronických systémů pro pojišťovnictví zabývá již řadu let,“ uvádí Ladislav Burián, ředitel společnosti CONTIN.

Systém se prakticky používá od roku 2009 v automobilovém průmyslu a postupně se rozšířil do mnoha dalších odvětví. Samotný jeho vznik byl motivován snahou o efektivní a okamžité spojení bez nutnosti cestovat, s cílem provádět prohlídky rychle a levně. Je produktem odborníků pro odborníky, prochází neustálým vývojem a vylepšováním.

Zdroj: CONTIN

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články