„Pro společnost, která podniká ve službách a v pojišťovnictví zvlášť, je punc důvěryhodnosti značky nejdůležitějším atributem vzájemného vztahu firmy se zákazníky. Cílem naší každodenní práce je, abychom tuto důvěru nikdy nezklamali a navíc klientům dokázali, že jsme společností vstřícnou, rychlou a férovou, kterou mohou právě jako „Dobrou značku“ doporučit svému okolí,“ uvedl u příležitosti převzetí ceny generální ředitel ČP Ivan Vodička.
Ocenění Dobrá značka také korunovalo snahu České pojišťovny o další zvýšení atraktivnosti své značky pro mladší klienty a pro zákazníky z vyšších příjmových skupin za současného udržení pozice u své tradiční klientely. Z pohledu atraktivity si ve vnímání české populace Česká pojišťovna udržuje přední místo, což také potvrzuje dlouhodobě nejvyšší ukazatel obchodního potenciálu značky.
Společnost Reader's Digest uskutečnila průzkum důvěryhodnosti značek a povolání už podesáté a s elektronickým dotazníkem obeslala 20 000 respondentů starších 18 let, kteří se v něm vyjadřovali k různým otázkám ovlivňujícím současný svět a prozradili své motivační faktory důvěryhodnosti. Cílem tuzemské ankety bylo zjistit spontánní znalost a důvěryhodnost značek celkem ve 32 kategoriích. Průzkumu, který probíhal v 16 zemích Evropy, se celkem zúčastnilo více než 560 tisíc respondentů.
Komentáře
Přidat komentář