UNIQA obnovuje provoz své pobočkové sítě


			UNIQA obnovuje provoz své pobočkové sítě
4.5.2020 Tiskové zprávy

Po sedmi týdnech jsou od dnešního dne postupně znovu otevírána obchodní místa UNIQA po celé České republice pro zákazníky. Všude budou dodržována nařízení a opatření ke zvýšené hygieně v zájmu prevence nákazy koronavirem.

Provozní doba se bude vracet do obvyklých časů, na niž jsou klienti v daném místě zvyklí. S ohledem na situaci však je možné, že dočasně bude otvírací doba zatím upravena nebo zkrácena. Proto je vhodné si ji vždy ověřit předem na webové stránce https://www.uniqa.cz/kontakty/, kde je pravidelně aktualizována v souladu s vývojem.

UNIQA dodrží na všech otevíraných obchodních místech hygienické požadavky v souladu s potřebnou prevencí nákazy: jednací místa byla vybavena ochrannými skleněnými přepážkami a na místě jsou k dispozici dezinfekční prostředky.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Dubnové ozvěny


Na všech obchodních místech je možné sjednat všechny druhy pojištění jako před koronavirovou krizí. Pokud se chtějí klienti i nadále vyvarovat fyzického kontaktu, lze se spojit s pojišťovacím poradcem na telefonu. Telefonní kontakty na všechna obchodní místa jsou aktualizovány a uvedeny na webu https://www.uniqa.cz/kontakty/, kde lze na mapě rovněž vybrat konkrétní místně příslušnou pobočku.

Kromě toho lze sjednat většinu retailových produktů on-line na stránce www.uniqa.cz, na chytrých telefonech v aplikaci UNIQA a případně i v call centru na telefonu 488 125 125.


Mohlo by vás zajímat: Prohlášení GFIA ke COVID-19: Stabilita pojišťovnictví musí být zachována


Pro škodní hlášení se doporučuje nadále využívat v režimu 24/7 webovou službu na https://skody.uniqa.cz/, popřípadě telefonní kontakt na call centrum 488 125 125 v pracovních dnech od 8 do 18 hodin. Škody zákazníků se vyřizují v běžných lhůtách a bez osobního kontaktu: veškerou dokumentaci je možné poslat naskenovanou nebo vyfocenou přes webové hlášení, případně lze provést videoprohlídku v aplikaci v chytrém telefonu.

UNIQA pojišťovna uzavřela svoji pobočkovou síť z preventivních důvodů 16. března, aby zabránila fyzickému kontaktu pojišťovacích poradců a klientů. V mezidobí však byla k dispozici stále on-line, případně na telefonu.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články