UNIQA poosmé mezi elitou značek Czech Business Superbrands


			UNIQA poosmé mezi elitou značek Czech Business Superbrands
14.2.2023 Tiskové zprávy

UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už poosmé v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už 11 let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru. 

Superbrands je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem unikátního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí v oblasti B2C a B2B, zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

„Společnosti se do výběru elitních značek Superbrands nepřihlašují, protože jsou vybírány podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce na českém trhu. Pečeť kvality Superbrands odráží sílu, stabilitu a vytrvalost oceněných značek a jejich schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále se zlepšovat. Hovoří za ně jejich obchodní výsledky a síla jejich značky. Aby se značky staly Superbrandy, musí mít nejen skvělé produkty a služby, ale také vynikající renomé a silný příběh,“ vysvětlují princip výběru zástupci Superbrands Česká republika. 


Mohlo by vás zajímat: Odpověď PVZP na článek: „Kulatý stůl ke zdravotnímu pojištění cizinců...“


Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands potvrdila UNIQA znovu příslušnost mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysokou spokojenost klientů UNIQA měřenou průběžně celý rok ve všech okamžicích zákaznické cesty.  

Superbrands 2023„Osm vítězství v řadě je pro nás dokladem, že jsme schopni obstát v konkurenci dlouhodobě a umíme využít potenciál. Letošní potvrzení je pro nás o to cennější, že jsme ho dosáhli ve složité době ekonomického poklesu a nepříznivého období pro podnikání. Firemní zákazníci jsou pro nás velmi významní a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Musíme pružně reagovat na dynamické změny v potřebách odpovídající trendům i na aktuálně složité rámcové podmínky,“ komentoval zisk ocenění generální ředitel finanční skupiny UNIQA v ČR a SR Martin Žáček.

Projekt Superbrands vznikl ve Velké Británii. Na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech. Brandy soutěží ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Společnost Dun&Bradstreet, přední světový poskytovatel obchodních informací, následně vytvoří seznam kandidátů B2B na základě tvrdých obchodních informací. Dostane-li se značka na tento short-list, konečné slovo o udělení titulu má národní odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu. Čítá více než 30 členů.


Mohlo by vás zajímat: Kulatý stůl ke zdravotnímu pojištění cizinců: Ukázka neznalosti a arogance


Letos získala titul Slovak Superbrands 2023 rovněž slovenská UNIQA. Tím se UNIQA stala nejprestižnějším retailovým brandem mezi pojišťovnami působícími u našich východních sousedů.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články