AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress

AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress
AXA se stala partnerem divize Google na projektu unikátní hry Ingress
12.1.2015 Technologie

Skupina AXA uzavřela exkluzivní partnerství s firmou NianticLabs, divizí společnosti Google, na zapojení své globální značky do interaktivní hry Ingress pro mobilní zařízení. V rámci projektu vytvoří více než 20 000 maloobchodních agentur po celém světě „herní portály“ nesoucí značku AXA, se kterými budou moci jednotliví hráči komunikovat pomocí svých mobilních zařízení v reálném světě. AXA tak zprostředkuje unikátní herní zážitek a zároveň nový způsob představení značky jak pro stávající tak i potencionální klienty.

 “Velmi si vážíme toho, že můžeme být součástí tohoto exkluzivního partnerství se společností NianticLabs a Google. Spojení naší značky s tímto unikátním interaktivním zážitkem hry Ingress představuje krok kupředu v digitalizaci a inovacích naší skupiny. Zároveň také novou cestu pro klienty k objevení naší značky i našich poboček. AXA je nyní úplně první pojišťovací společností v historii, která chrání lidi jak ve skutečném tak i virtuálním světě,“ říká Frédéric Tardy, Ředitel Marketingu a Distribuce AXA Group.

AXA zasahuje do virtuálního příběhu hry Ingress tím, že umožňuje hráčům na různých místech planety, aby se spojili s místy a portály nesoucími jméno AXA, kde mohou najít takzvané "AXA štíty.“ Přes 8 milionů aktivovaných hráčských účtů ve více než 200 zemích světa činí z Ingressu inovativní mobilní hru pro více hráčů, která transformuje oblasti a města z různých částí světa na interaktivní zážitky plné tajemství, intrik a dobrodružství. Za použití technologie Google Maps je hráči procházejí a prozkoumávají svět okolo sebe, navštěvují historicky zajímavá místa, parky a veřejná umělecká díla, což také vede k objevování skrytých „portálů“, ze kterých uniká fiktivní tajemná energie.

Při hraní budou jednotliví hráči hledat či získávat virtuální předměty k útoku nebo obraně jednotlivých Portálů. Štíty jsou velmi důležitým prvkem obrany portálů v této hře a "AXA štíty", které mohou hráči získat na místech "AXA Portálů" jsou těmi nejsilnějšími obrannými jednotkami ve hře. "AXA Štíty" mohou být nalezeny i na jiných portálech, ale pravděpodobnost, že je hráč získá je na "AXA Portálu" mnohem vyšší.

“Naše partnerství s AXA je významným příkladem integrace obchodních značek z reálného života a interaktivních her na mobilních zařízeních. Obchodní značka AXA se bez problémů začleňuje do příběhu hry Ingress a poskytuje významný bonus těm hráčům, kteří objeví a spolupracují s těmito lokacemi při své každodenní cestě světem okolo sebe. Ingress je momentálně dostupná ke stažení zdarma na App Store pro iPhone a iPad a na Google Play pro Android zařízení na webu ingress.com,“ doplňuje John Hanke, Generální Manažer firmy Niantic Labs, divize společnosti Google.

O Niantic Labs

Firma Niantic Labs byla založena v rámci společnosti Google a věnuje se tvorbě mobilních aplikací, které spojují lidi s prostředím a komunitami jejich skutečného světa. Produkty firmy jsou zaměřeny na to dostat lidi ven z domu, vytvářet dobrodružství a zážitky při pohybu a prostřednictvím technologie umožnit smysluplné a nahodilé interakce s místním prostředím a druhými lidmi zcela novými způsoby.

AXA
 

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články