Do Lemonade investoři přilili dalších 34 milionů dolarů


			Do Lemonade investoři přilili dalších 34 milionů dolarů

Lemonade, pojišťovna poháněná umělou inteligencí a behaviorální ekonomikou, pátého prosince oznámila sekudární vstup investorů v hodnotě 34 milionů dolarů.

Vkladu dominoval General Catalyst s účastí GV (dřívější Google Ventures), Thrive Capital a Tusk Ventures, stejně jako stávajících investorů, kterými jsou Aleph, Sequoia, and XL Innovate.

To zvyšuje celkovou hodnotu Lemonade na 60 milionů dolarů. Investice přišla necelé dva měsíce poté, co tato insurtech společnost v New Yorku zahájila svou činnost a ani ne rok od představení celé myšlenky.

Věříme v nahrazení kanceláří a byrokracie boty (počítačovými programy, které vykonávají automatizovanou činnost na internetu, pozn.red.) a strojovým učením a teď máme prostředky k rozšíření nových výrobků i oblastí,“ řekl Daniel Schreiber, CEO a spoluzakladatel Lemonade. „Odezva od spotřebitelů byla ohromující – muselo to být poprvé, co lidé tweetovali o tom, jak je pojištění skvělé!

Lemonade používá boty k doručování pojištění skrz mobilní aplikaci a webové stránky společnosti lemonade.com. Zákazník chatuje s umělou inteligencí a jejím prostřednictvím i vznáší nároky na plnění pojistné události. Bot je oprávněn zaplatit okamžitě a bez lidského zásahu. To vytváří rychlou, jednoduchou a pozitivní zkušenost.

Lemonade je revolucí pojištění, mění jeden z největších a nejzastaralejších průmyslů na příjemný zážitek pro spotřebitele,“ řekl Joel Cutler, výkonný ředitel General Catalyst a člen představenstva Lemonade. „Byl jsem unesen automatizací aplikace. Každá interakce je díky ní intuitivní. A to nejlepší nás teprve čeká.

Lemonade získala licenci pro sjednávání pojištění ve státě New York 15. 9. 2016, a o pár hodin později si zažádala o licenci i v Kalifornii. Společnost plánuje na rok 2017 rozsáhlou expanzi.

Hledáme firmy, které mají potenciál radikálně zlepšit zákaznickou zkušenost, a to jsme v Lemonade viděli. Přesvědčila nás jejich kombinace behaviorální ekonomie, umělé inteligence a skvělého designu,“ řekl Tom Hulme, generální ředitel GV. „Zákaznická odezva Lemonade umožňuje zopakování úspěchu a rychlou expanzi společnosti v roce 2017.“

Na rozdíl od tradičních pojišťoven si Lemonade účtuje paušální poplatek a přebytečné finance z částek, na které nebyl uplatněn nárok, věnuje vybrané dobročinné organizaci. Tento návratový program vychází ze studie profesora Dana Arielya, hlavního behavioralisty Lemonade, a společnosti vysloužil certifikaci B-Corp (mezinárodní certifikace určená firmám, které prokazatelně mění společnost k lepšímu, pozn.red.). „Skutečnost, že každý dolar, který odmítne pojistitel vyplatit, je jeho ziskem, probouzí to nejhorší v nás (klientech) … Protože si ale (Lemonade) nemůžeme nechat nevyplacené peníze pro sebe, můžete nám věřit a spolehnout se, že škodu zaplatíme rychle a bezproblémově. Pokud jde o naše zákazníky - protože vědí, že podvodem by poškodili charitu a ne pojišťovnu, aktivují své lepší já. Všichni tak jen získají.

Zdroj: Coverager

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články