Amazon se před nedávnem stal členem společenství Big Tech, které hodlá obejít tradiční pojišťovací společnosti a implementovat pojištění a zdravotní benefity do interního schématu pod názvem Amazon Care. Tato složka bude zahrnovat virtuální i skutečnou péči prostřednictvím aplikací, chatu, instruktážních videí, videorozhovorů a následných návštěv.
Ben Carey-Evans, pojišťovací analytik ve společnosti GlobalData, vidí v přemístění služeb do interního modelu mnoho výhod: „Posun zdravotního pojištění dovnitř firmy umožňuje podniku lepší přehled a kontrolu nad nabídkou zaměstnancům, tvorbu balíčků na míru specificky podle profesí a jejich potřeb. Mělo by to přinést rovněž úspory odstraněním mezičlánku zprostředkovatele. Skutečnost, že s tímto přístupem experimentuje řada velkých korporací, ukazuje, že je to trend a aktuální téma.“
Mohlo by vás zajímat: Senát odmítl daňový balíček. Podle Schillerové se pojišťovny neřídí pravidly
Nicméně to podle něj rovněž znamená, že zaměstnavatelé se musí naučit, co od svého zdravotního pojištění očekávají pracovníci, aby byli schopni vytvořit konkurenceschopnou nabídku. Podle nového reportu GlobalData se totiž ukazuje, že existují jasné rozdíly v očekáváních různých generací.
„Tzv. Baby Boomers oceňují nejvíce samotný plat (53 %), a dále cení bonusy ve formě příspěvků na penzi (21 %). Toto je podobné v generaci X (53 % mzda a 12 % příspěvek na penzi), ale předěl tvoří generace Y. Tito mladší příslušníci populace jsou méně motivováni základním platem (44 %) a zajímají se více o wok-life balance (13 %), což považují za druhý nejdůležitější benefit u zaměstnavatele.“
Mohlo by vás zajímat: Průměrná mzda vzrostla reálně o 4,0 %. Jak je na tom pojišťovnictví?
Pochopení pro preference různých skupin je podle Carey-Evanse důležité, protože technologické moderní firmy najímají převážně mladší ročníky. A pro tuto digitální generaci je ideální nadesignovat produkty tak, aby je oslovovaly, tedy s důrazem na work-life balance. Tak bude Amazon schopen přitáhnout příslušníky této skupiny ve vysoce konkurenčním technologickém prostředí.
Komentáře
Přidat komentář