Lemonade využívá všestranného robota k digitalizaci sjednávání pojištění pro pronajímatele a majitele domů a jiných nemovitostí. Uživatelé si jednoduše stáhnou aplikaci a zodpovědí několik otázek. Poté obdrží cenovou nabídku začínající na 5 USD měsíčně. Pojistné ale stoupá se zahrnutím četných faktorů, včetně toho, jak je dotyčný pronajímatel nebo majitel movitý.
Společnost se rovněž odlišuje od tradičních pojišťoven integrací systému vracení peněz přímo do produktu. Lemonade si strhává pevnou část měsíční platby jako odměnu a zbytek dává na stranu na financování škod. Není-li tato část pojistného spotřebována, putuje na charitativní účely podle volby uživatele aplikace.
Mohlo by vás zajímat: SOLUS vloni zapsal nejméně „prvotních“ dlužníků v historii
Od svého založení firma rychle rostla. Na předepsaném pojistném získala Lemonade loni téměř 57 milionů USD. Podle spoluzakladatele a CEO společnosti Schreibera má už letos dosáhnout předepsané pojistné ve výši 100 milionů USD. Dosud získala Lemonade na půl milionu pojistných smluv.
Investiční injekce má pomoci Lemonade k další expanzi za hranicemi USA. V centru pozornosti vedení Lemonade je na prvním místě Evropa. Podle Schreibera zamýšlí společnost také posílit potřebnou infrastrukturu, hlavně v oblasti zákaznické péče, vyřizování škod a správy dat.
„Naší největší výzvou je zvládnout růst,“ prohlásil Daniel Schreiber. „Jde o to, jak lze budovat organizaci v podmínkách neustálé proměny? Organizace, kterou jsme měli před dvěma roky, a ta dnešní mají jen málo společného. Posunuli jsme se od jednoho produktu v jedné zemi k multiproduktovému pojetí napříč kontinenty s pěti kancelářskými základnami. Jak toto zvládnout bez přetížení systému a nadále poskytovat vysoce kvalitní servis?“
Celková částka kapitálu k financování rozvoje společnosti Lemonade dosáhla po investičním kole Series D výše 480 milionů USD.
Komentáře
Přidat komentář