Euler Hermes vstupuje do nové kapitoly a stává se Allianz Trade


			Euler Hermes vstupuje do nové kapitoly a stává se Allianz Trade

Již přes 100 let Euler Hermes poskytuje společnostem všech velikostí účinné nástroje pro rozšíření jejich podnikání a ochranu jejich majetku pomocí pojištění pohledávek a pojištění záruk. Cílem vždy bylo předvídat a zmírňovat rizika prostřednictvím sběru, analýzy a interpretace obchodních informací, které firmám pomáhají obchodovat s důvěrou. 

Euler Hermes je světovou jedničkou v oblasti pojištění pohledávek, působí v 52 zemích a mávíce než 5 500 zaměstnanců. Změna názvu značky na Allianz Trade znamená posílení naší pozice globálního hráče. „Nyní jsme Allianz Trade. Co to znamená pro naši společnost, pro naše klienty a pro naše zaměstnance? Jedním slovem: více. Více globálních zkušeností a znalostí inspirujících více lokálních řešení. Více důvěry v budoucnost s více příležitostmi pomáhat podnikům růst. Více předvídavosti a služeb na míru. Větší schopnost ještě lépe držet krok s technologickými proměnami. Větší viditelnost pro přilákání nových talentů a více kariérních příležitostí pro naše zaměstnance. Je toho hodně, co nás těší, a to jsme teprve začali zkoumat možnosti," říká Clarisse Kopff, generální ředitelka Allianz Trade. 


Mohlo by vás zajímat: Následné vzdělávání nemusí být nudný e-learning


Chris Townsend, člen představenstva Allianz SE, dodává: „Jsme nadšeni, že se společnost Euler Hermes stala Allianz Trade, a jsme přesvědčeni, že tato změna přinese mnoho výhod z hlediska informovanosti, rozvoje obchodu, růstu a inovací. Allianz Trade je jedinečný podnik založený na datech a technologiích, na který jsme nesmírně hrdí."

Nová značka bude přímo podporovat realizaci strategického plánu do roku 2025. Tento plán zdůrazňuje silné ambice růstu ve všech oblastech podnikání a zeměpisných oblastech a je založen na třech pilířích:

  • Rozšíření hlavních činností: chceme rozšířit naši konkurenční výhodu v oblasti pojištění pohledávek. Budeme nadále pracovat na poskytování špičkových služeb ve všech segmentech trhu, stavět na bezkonkurenčních upisovacích nástrojích, dovednostech a infrastruktuře a na vícekanálové distribuci včetně sítě agentů Allianz. Naším cílem je také zvýšit propojištěnost v USA.
  • Zaměření na klíčové oblasti růstu: budeme také rychleji rozvíjet klíčové oblasti s potenciálem našeho růstu, jako je pojištění záruk a speciální řešení (Transactional Cover Unit & Excess of Loss). V těchto oblastech podnikání jsme již experty a budeme investovat do dalšího rozvoje a rychlého rozšíření našich tržních podílů.
  • Připravit se na nový svět: naše třetí priorita se zaměřuje na dlouhodobější perspektivu, neboť se domníváme, že je nezbytné připravit se na budoucnost obchodování. Abychom si udrželi náskok, musíme využít příležitost danou přesunem obchodu B2B na internet a stát se klíčovým hráčem v tomto novém ekosystému.

Mohlo by vás zajímat: Markéta Šichtařová: Nejsme právním státem


„Jádrem naší nové strategie je růst. Snažíme se najít řešení pro zákazníky působící v národních i globálních ekonomikách, protože obchodní úvěr zajišťuje legitimitu a úspěšnou realizaci obchodních transakcí. Jsme i nadále pevně odhodláni plnit své poslání, kterým jsou včasné a přesné informace a obezřetné, stabilní služby založené na zkušenostech. Vstupujeme do nové, vzrušující etapy naší společnosti a jsem nadšená, že tuto cestu začínáme tím, že se stáváme Allianz Trade," říká Clarisse Kopff.

Zdroj: Euler Hermes

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články