Česká Pojišťovna spouští novou kampaň na pojištění majetku


			Česká Pojišťovna spouští novou kampaň na pojištění majetku
10.10.2016 Produkty

Česká pojišťovna odstartovala začátkem října podzimní komunikační kampaň na podporu nového pojištění Můj majetek. Do 30. listopadu bude kampaň k vidění v televizi, na internetu - zejména na zpravodajských serverech a sociálních sítích a v outdooru. Doplní ji rovněž reklama v kinech CineStar po celé České republice. Důležitou součástí celé kampaně je pak využití netradičních inzertních formátů v tisku a instalací na autobusových zastávkách či v obchodních domech.

Zásadní novinkou je zbrusu nový kreativní koncept, který kampaň na pojištění Můj majetek zastřešuje. Jeho základem jsou kreslené postavičky ztělesňující potenciální rizika, která mohou nepříjemně zasáhnout do života každého člověka. V různých formátech se tak veřejnosti představí například CHMATÁCI, VELKÁ VODA či DENBLBEC – škodolibí záškodníci příznačně pojmenovaní podle konkrétního typu škody.

CP_chamtace

Kampaň vyzývá, aby se lidé nenechali těmito záškodníky v životě zastrašit a hravě na ně vyzráli díky novému  pojištění Můj majetek. „Cílem kampaně je zvýšit povědomí o benefitech nového pojištění. Hlavní sdělení tak stojí na informaci o srozumitelném a jednoduchém pojištění, které vám v případě nouze spolehlivě pomůže,“ vysvětluje Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny.

CP_denblbec

Vedle představení produktové novinky si kampaň s novým kreativním konceptem klade za cíl zajistit, aby tento finanční produkt lidé automaticky zařadili mezi zvažovaná řešení při výběru pojištění. Kampaň cílí zejména na muže a ženy ve věku 30–55 let, na rodiny i jednotlivce s příjmem odpovídajícím průměrné domácnosti v ČR.

CP_velkavoda

V mediamixu se nacházejí jednak tradiční nástroje – TV spot, tisková inzerce, přítomnost na internetu, velkoformáty ve velkých městech po celé ČR, CLV v malých i velkých městech, hypercubes před obchodními centry, ale také celá řada netradičních formátů. „Jmenovat mohu atypické inzeráty, například postavičky záškodníků umístěné kontextuálně přímo v článcích, instalace v obchodních domech či na zastávkách hromadné dopravy,“ dodává Jan Chvojka. Celou kampaň pak doplňují online aktivity soustředěné především na sociálních sítích a microsite VyzrajteNaZaskodniky.cz.

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články