Maximální transparentnost! I to je důvod, proč Slavii najdete na srovnávačích


			Maximální transparentnost! I to je důvod, proč Slavii najdete na srovnávačích

Pojistné produkty jsou pro většinu klientů složité a jejich podrobné porovnávání by zabralo několik dnů. Proto se už před třinácti lety začaly objevovat první veřejné portály, zobrazující nabídky jednotlivých pojišťoven. Dostaly označení srovnávače. Vědí, co klienti nejčastěji hledají, a nabídky jim předkládají rychle a efektivně. Slavia pojišťovna od počátku spolupracuje se všemi srovnávači. Považuje je za transparentní a férový komunikační kanál, vhodně doplňující nabídku fyzických zprostředkovatelů, poboček pojišťovny a Komunikačního centra.

„Podporujeme novinky v pojišťovnictví, které klientům usnadňují život, a proto jsme srovnávače začali využívat hned, jak se objevily,“ vysvětluje ředitel alternativní distribuce Slavia pojišťovny Ladislav Bělina. „Sjednání smlouvy online a její uzavření pouhým zaplacením už díky tomu umožňujeme více než deset let, zatímco mnoho pojišťoven to lidem začalo nabízet až tak trochu vynuceně kvůli covidu,“ říká Ladislav Bělina.


Mohlo by vás zajímat: Soudní dvůr ke skupinovému pojištění: Je důvod k panice?


Slavia prostřednictvím srovnávačů dodnes sjednala motoristům stovky tisíc povinných ručení a havarijních pojištění. Jednou z nejčastěji vyhledávaných se stala i v cestovním pojištění a pojištění majetku. Všechny pojišťovny však na tento komunikační kanál nepohlížejí jednotně. Srovnávače totiž mnohdy dokážou pojistné produkty seřadit nejenom podle ceny, ale umí je také hodnotit podle různých kritérií. Věnují pozornost například šířce připojištění, limitům plnění, kvalitě likvidace a podobně. Důraz tak logicky nekladou pouze na znalost značky nebo její sílu. Často se také stává, že produkty se špatným hodnocením na těchto portálech vůbec nezobrazují.

„Na srovnávače se v posledních letech dostanou pouze kvalitní pojistné produkty, které nejenom motoristům nabízejí co nejjednodušší obsluhu a nebojí se srovnání s konkurencí,“ pokračuje Bělina a upozorňuje, že o digitalizaci, která dala srovnávačům vzniknout, se opírá i Slavia pojišťovna. „Náš pozitivní vztah k moderní technice je známý, a proto jsme třeba začali mezi prvními využívat umělou inteligenci při likvidaci pojistných událostí u automobilů a standardně pracujeme s umělou inteligencí také při odhalování pojistných podvodů,“ doplňuje Bělina.


Mohlo by vás zajímat: AČPM bojuje za makléře v Bruselu. Omezení provizí je špatné rozhodnutí!


Slavia pojišťovna srovnávačům důvěřuje. Nebojí se tak nabídnout své produkty touto cestou, protože od operátorů na srovnávačích dnes jejich zaměstnavatelé vyžadují velkou produktovou znalost. Problém Slavia nevidí ani v jejich cenové politice, protože sazby jsou na srovnávačích v podstatě stejné, jako u jiných prodejních kanálů. A pokud se nepatrně liší, je to z toho důvodu, že produkty jednotlivých pojišťoven jsou na nich upravené podle nejžádanějších kritérií klientů. 

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články