„V autopojištění přitahujeme pozornost motoristů dlouhodobě, protože jsme již mnoho let významným hráčem na trhu povinného ručení. Nerosteme však bezhlavě a dbáme na to, aby u nás kvantita byla vždy spojená s kvalitou,“ říká ředitel úpisu autopojištění Slavia pojišťovny Ladislav Bělina. „V praxi to znamená, že svým klientům nejenom sjednáme smlouvu a vydáme zelenou, respektive dnes už bílou kartu, ale také všem zajistíme kvalitní likvidaci, asistenci a vstřícný a ochotný přístup při komunikaci s pojišťovnou,“ dodává Bělina.
Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Tomáš Tesař
Zatímco v roce 2009 jezdilo s pojištěním Slavie pouze 28 tisíc vozidel, o dva roky později už jich bylo 127 tisíc a před dvěma roky 177 tisíc. Do roku 2023 Slavia vstoupila s číslem 200 tisíc. Loňský rok zahájila se 183 tisíci pojištěnými vozidly a každý měsíc tento počet narůstal o jeden až dva tisíce nových motoristů, přičemž v závěrečných měsících roku se jejich počet dokonce ztrojnásobil.
„V minulosti si nás motoristé spojovali hlavně s povinným ručením pro auta středních tříd,
ale to už neplatí,“ upozorňuje Bělina a poukazuje při tom na novou slavistickou segmentaci, která je teď lákavá i pro majitele dražších nebo luxusních vozidel a v havarijním pojištění už standardně oslovuje i řidiče prémiových automobilů. Zatímco dříve nabídka Slavie mířila na nižší pojistné částky kolem 200 až 400 tisíc korun a na starší vozidla, dnes už dokáže nabídnout autopojištění i pro vozidla s pojistnými částkami do pěti milionů korun.
Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Daňhel: Uplynulý rok byl nejsložitější v polistopadové historii
Motoristé také přivítali několik novinek z posledních období. Nemusí už například před uzavřením smlouvy na nové vozidlo přikládat fotky svého auta a volí si nikoliv procentuální, ale pouze fixní spoluúčast od 5000 do 15 000 korun. Bude-li tak jejich škoda třeba statisícová nebo milionová, žádný jiný výpočet už jim výplatu peněz od Slavie snižovat nebude.
Komentáře
Přidat komentář