Zakladatelé start-upu chtějí vnést svěží vzduch do oboru a hodlají konkurovat svým sonickým zubním kartáčkem koncernům Philips a Braun. Vsadili na estetický design a cílovou skupinu mladých lidí. To zaujalo digitálního pojistitele Ottonova, který nastupuje tam, kde už správné čištění zubů nestačí. Pak vstupují do hry kvalitní zubaři a připojištění pro případ zubní péče.
V červnu 2017 zahájil pojistitel Ottonova, resp. Ottonova Krankenversicherung AG, prodej prvního úplného (komplexního) soukromého zdravotního pojištění, kdy všechny činnosti okolo pojištění mohou být vyřízeny digitálně. Toto soukromé zdravotní pojištění funguje jako samostatný nositel rizika.
Mohlo by vás zajímat: Přírodní katastrofy 2017 stály rekordních 135 mld. USD
Ottonova je prvním nově založeným soukromým zdravotním pojistitelem po 17 letech. Nyní tento pojistitel rozšiřuje své digitální produktové portfolio o připojištění pro případ zubní péče, které mohou sjednat i osoby, jež patří do segmentu veřejného (zákonného) zdravotního pojištění.
Připojištění pro případ zubní péče je nabízeno s tarifem, který zajišťuje například následující pojistná plnění: minimálně 80 % úhrad za všechna ošetření, 125 eur ročně na prevenci (zubní hygiena), rostoucí úhrady s lety pojištění a žádné čekací doby. Ottonova zároveň přebírá platný poplatkový řád, na základě kterého se provádějí kalkulace za lékařské úkony (lékařů i zubařů), ovšem zavazuje se k plnění ve výši pětinásobku oproti základní sazbě, což umožní, aby pacient v případě potřeby vyhledal v podstatě jakéhokoli specialistu.
Komentáře
Přidat komentář