Aviva potvrzuje zvýšený zájem o pojistnou ochranu


			Aviva potvrzuje zvýšený zájem o pojistnou ochranu

V prvním čtvrtletí 2010 vykázala Aviva životní pojišťovna rekordní navýšení objemu nového obchodu o 47 % ve srovnání se stejným obdobím v roce 2009. Zájem je především o produkty se silnou pojistnou ochranou.

Stoupající trend u životních pojistek s pojistnou ochranou během prvních tří měsíců letošního roku potvrzuje, že se lidé v České republice začínají více zajímat o zajištění svých blízkých v případě nepříjemných životních událostí a životní pojištění chápou především jako nástroj krytí rizik.

„Růst objemu prodeje o 47 % je výsledkem produktových inovací provedených během roku 2009, kdy jsme výrazně posílili ochrannou složku našeho pojištění. Většina nových pojistek je tak uzavírána za běžně placené pojistné a s orientací na silnou pojistnou ochranu,“ komentuje dosažený výsledek Karel Veselý, generální ředitel pojišťovny Aviva.

Impulsem k zavedení změn v nabídce produktů byly jednak důsledky ekonomické krize, které zvýšily poptávku po prostředcích krytí rizik, jednak určitá generační výměna potencionálních zákazníků životního pojištění. Právě životní styl mladší generace (např. větší míra zadlužení) motivuje klienty uzavírat životní pojištění z důvodu vlastní ochrany a zabezpečení svých blízkých v případě nečekané nepříjemné události, jakou může být třeba tragická dopravní nehoda nebo ztráta zaměstnání. I proto Aviva rozšířila v minulém roce svoji nabídku připojištění.

„Trend zvýšeného zájmu o pojistnou ochranu potvrzují i výše pojistných částek u našich produktů. Například průměrná pojistná částka našeho produktu Aviva Vision překročila v prvním čtvrtletí letošního roku hranici 1,1 milionu korun, což je v České republice částka vysoko přesahující průměr,“ vysvětluje Karel Veselý. „Naši klienti se nezaměřují pouze na základní krytí pro případ úmrtí, ale rozšiřují své pojistky i o různá připojištění, jako například připojištění trvalých následků úrazu, které si k produktu Aviva EasyLife uzavírá zhruba 85 % zákazníků.“ dodává.

Dalším dokladem zájmu klientů o krytí rizik jsou připojištění uzavíraná k produktu Aviva Vision, kde si připojištění pro případ závažných onemocnění sjednává asi 50 % klientů a průměrná pojistná částka dosahuje výše 700 000,- korun, nebo připojištění pro případ trvalé plné invalidity, které si sjednává 40 % klientů s průměrnou pojistnou částkou ve výši 1 milionu korun.

AVIVA

 

Share/Bookmark

Zdroj: AVIVA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články