Zajímavost: Digitální startup wefox má už v Evropě 2 miliony klientů


			Zajímavost: Digitální startup wefox má už v Evropě 2 miliony klientů

Digitální pojišťovna wefox ohlásila, že má už dva miliony zákazníků v Evropě. Je to první německý InsurTech, který se může pochlubit tolika příznivci.

Růst společnosti zajistil především nepřímý obchodní model. K této odbytové cestě patří poradci, makléři a afinitní partneři. Ti nabízejí vedle ve wefox Insurance AG vyvinutých pojistných produktů také individuální řešení ze třetích stran. Obsluhují klienty v Německu, Rakousku, v Polsku, Itálii a ve Švýcarsku.

„Jsme hrdí a šťastní, že se nám povedlo dosáhnout tohoto milníku. Náš obchodní model je na InsurTech jedinečný a neobvyklý, ale prokazuje, že plně funkční. Je to pro nás jednoznačný důkaz, že naše technologie je robustní pro plné zatížení a že našim poradcům i koncovým zákazníkům skutečně usnadňuje život,“ komentoval dosažení mety Julian Teicke, CEO a spoluzakladatel společnosti.


Mohlo by vás zajímat: Výroční zpráva IE: Ukrajina a další problémy současného pojišťovnictví


Nové složení vedení firmy a nové cíle

Během uplynulých 6 let dokázal wefox své obraty neustále zvyšovat, přičemž expandoval do dalších zemí. Už v roce 2021 dosáhl obratu pojistného ve výši 300 milionů EUR. Pro tento rok si wefox vytkl cíl zdvojnásobit objem pojistného na 600 milionů EUR. A současně plánuje další rozšíření svých služeb zákazníkům v dalších evropských zemích. V roce 2020 měl wefox 550 pracovníků, dnes pro značku pracuje už 1300 lidí. A i letos se budou vypisovat další pozice pro zájemce na různých trzích, kde mladá společnost podniká.


Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Besperát: V oblasti hybridů a elektroaut jsem očekával rychlejší vývoj


Současně došlo začátkem června 2022 k povolání nových členů do správní rady: Prince Maxmiliána Lichtenštejnského a bývalé jednatelky firmy Klarna Hanny Jacobsson. Wefox podle své vlastní charakteristiky podniká metodou kombinace inovativních pojistných tarifů v rukách zkušených poradců pod jednou střechou.

Zásadou je štíhlá struktura a přímá organizace práce, to vše v rodinné atmosféře. Startup byl založen partou pěti nadšenců v roce 2015. Jejich záměrem bylo vytěžit co nejvíce dat, aby mohli nabízet transparentní a personalizované pojištění. Sídlo firmy je v Berlíně.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články