Než začnete křičet, že potrefená husa se ozvala... Na problémy recenzí na Firmy.cz v porovnání s recenzemi na Google Reviews upozorňuji pravidelně. Pillow na rozdíl od mnoha jiných pojišťoven má vlastní HQ profil (neschováváme se za mnoho poboček) a na všechny recenze pravidelně odpovídáme a zjišťujeme, co se přesně se stalo. A naše hodnocení i na Firmy.cz je vysoce nad průměrem trhu. Nově začal Seznam používat AI na shrnutí recenzí do několika vět. A u pojišťoven to dopadlo, jak jste asi čekali.
Mohlo by vás zajímat: ČNB k pobočce pojišťovny z jiného členského státu s jinou právnickou osobou
Problém je, že průměrný uživatel Seznam účtu se liší od uživatele Google účtu. Nechci zacházet do podrobností, ale výsledkem je, že se platforma Firmy.cz používá jako "ideální" nástroj jak někoho „zhejtit“.
Nespokojení nemají žádné zábrany a fungují jako v komentářích článků. Výjimečné nejsou případy, kdy klient/poškozený přímo v komunikaci s pojišťovnou vyhrožuje "medializací" svého případu a za hodinu najdete novou negativní recenzi neodpovídající skutečnosti řešené škodní události na Firmy.cz
Vzal jsem profil čtyř různých pojišťoven na Firmy.cz (Pillow mezi nimi není) a podíval se, co AI z recenzí vytvořila. Žádné překvapení: pokud máte negativní podkladová data, je jasné, že shrnutí je také negativní.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: EU je sociální skanzen. Pojistný trh naštěstí funguje spolehlivě
Závěr průměrného uživatele Firmy.cz hledající pojištění: všechny pojišťovny jsou hrozné, všechny arogantní, všechny odmítají plnění atd.
Věřte mi - opravdu to tak není. Pracoval jsem ve třech pojišťovnách a nespokojení klienti jsou vždy, ale je jich poměrně opravdu minimum. Z nich je část oprávněně nespokojených - to pak pojišťovna řeší v rámci procesu stížností a reklamací - a část klientů je neoprávněně nespokojených.
Komentáře
Přidat komentář