Allianz je počtvrté za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami


			Allianz je počtvrté za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami
4.11.2022 Tiskové zprávy

Již čtvrtým rokem po sobě byla Allianz jmenována světovou jedničkou mezi pojišťovnami v mezinárodním žebříčku Interbrand 100 Best Global Brands pro rok 2022. 

Letos Allianz uspěla s mimořádnou hodnotou značky 18,7 mld. USD, což je nárůst o 3,5 miliardy USD ve srovnání s rokem 2021. S tímto dvouciferným růstem o 23 procent patří Allianz mezi patnáct největších světových značek, které loni rostly nejvíce.


Mohlo by vás zajímat: ČAP k 3Q 2022: Předpis smluvního pojistného se meziročně navýšil o 7,5 %


„Velmi mě těší, že jsme počtvrté za sebou obhájili pozici světové jedničky mezi pojišťovnami v žebříčku nejlepších značek společnosti Interbrand. Hodnota Allianz vzrostla na rekordní úroveň. Je to uznání od našich klientů a akcionářů, že se stáváme stále důležitější a relevantnější součástí jejich životů,“ říká předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis.


Mohlo by vás zajímat: INSIA je součástí skupiny UNILINK. Ivan Špirakus zůstává generálním ředitelem


Allianz se v žebříčku 100 nejlepších světových značek umístila na 34. místě. Kompletní hodnocení naleznete na https://interbrand.com/best-global-brands/ a pro zprávu s komplexní analýzou navštivte https://interbrand.com/best-brands/.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články