Letos Allianz uspěla s mimořádnou hodnotou značky 18,7 mld. USD, což je nárůst o 3,5 miliardy USD ve srovnání s rokem 2021. S tímto dvouciferným růstem o 23 procent patří Allianz mezi patnáct největších světových značek, které loni rostly nejvíce.
Mohlo by vás zajímat: ČAP k 3Q 2022: Předpis smluvního pojistného se meziročně navýšil o 7,5 %
„Velmi mě těší, že jsme počtvrté za sebou obhájili pozici světové jedničky mezi pojišťovnami v žebříčku nejlepších značek společnosti Interbrand. Hodnota Allianz vzrostla na rekordní úroveň. Je to uznání od našich klientů a akcionářů, že se stáváme stále důležitější a relevantnější součástí jejich životů,“ říká předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis.
Mohlo by vás zajímat: INSIA je součástí skupiny UNILINK. Ivan Špirakus zůstává generálním ředitelem
Allianz se v žebříčku 100 nejlepších světových značek umístila na 34. místě. Kompletní hodnocení naleznete na https://interbrand.com/best-global-brands/ a pro zprávu s komplexní analýzou navštivte https://interbrand.com/best-brands/.
Komentáře
Přidat komentář