„Mezi prvními nahlášenými škodami převládají zatopené sklepy a přízemní podlaží. Výjimkou nejsou ani poškozené střechy, které poničil silný vítr a souvisejí škody ze zatečením. Samostatnou kapitolou pak budou škody na vozidlech, které kromě vody mohlo poškodit lokální krupobití, ale především popadané větvě a nezajištěné předměty, se kterými si nárazový vítr pohrál jako s loutkami,“ říká Jiří Cívka, senior PR manažer skupiny AXA Česká republika a Slovensko.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Za pojišťovnictví korektní!
Většinu těchto škod na vozidlech (z havarijního pojištění či připojištění k povinnému ručení) je možné zlikvidovat pomocí online aplikace během 24 hodin. S postupem poradí klientům operátoři AXA linky. Na internetových stránkách a sociálních sítích AXA jsou k dispozici informace, jak postupovat při hlášení majetkových škody.
Kalamitní škody bývají vždy hlášeny s několikadenním zpožděním, další upřesnění lze očekávat ve středu. Do celkového součtu mohou promluvit škody na rekreačních objektech. Své může říci i další vývoj počasí, zejména přívalový déšť doprovázený nárazovým větrem.
Komentáře
Přidat komentář