Klienti skupiny AXA Česká republika a Slovensko mohou nadále řešit většinu úkonů tykajících se smluv ONLINE a to odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Využít mohou tyto online nástroje:
Osobní účet Moje AXA
Úhrada platby? Změna kontaktních údajů na smlouvě? Výpis investic nebo kopie smlouvy? V aplikaci Moje AXA naleznou klienti všechny důležité informace a dokumenty ke svým smlouvám. Stačí se přihlásit na https://moje.axa.cz
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Spadlá trolej, klimatická změna a koronavirus
Hlášení pojistných událostí
Klienti mohou hlásit pojistné události online. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Stačí se přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/
E-podatelna
Klienti mohou posílat potřebné dokumenty online. Stačí je naskenovat nebo třeba vyfotit mobilním telefonem a jednoduše nahrát do aplikace E-Podatelna. Dokumenty jsou v AXA během pár sekund a ihned může začít jejich zpracování. Dokumenty lze nahrávat zde - https://online.axa.cz/epodatelna
V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz .
Komentáře
Přidat komentář