Preventivní uzavření poboček skupiny AXA


			Preventivní uzavření poboček skupiny AXA
16.3.2020 Tiskové zprávy

V souvislosti s krizovými opatřeními přijatými vládami České republiky a Slovenské republiky uzavře až do odvolání skupina AXA ČR a SR z preventivních důvodů své pobočky na území České republiky a Slovenska, aby v této vypjaté situaci přispěla svou měrou k potřebě omezení fyzického kontaktu mezi lidmi. Klienti mohou s AXA komunikovat ONLINE odkudkoliv.

Klienti skupiny AXA Česká republika a Slovensko mohou nadále řešit většinu úkonů tykajících se smluv ONLINE a to odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Využít mohou tyto online nástroje:

Osobní účet Moje AXA

Úhrada platby? Změna kontaktních údajů na smlouvě? Výpis investic nebo kopie smlouvy? V aplikaci Moje AXA naleznou klienti všechny důležité informace a dokumenty ke svým smlouvám. Stačí se přihlásit na https://moje.axa.cz


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Spadlá trolej, klimatická změna a koronavirus


Hlášení pojistných událostí

Klienti mohou hlásit pojistné události online. Urychlí tím jejich zpracování a získají přehled o průběhu jejího šetření. Stačí se přihlásit na https://www.axa.cz/skody-a-pojistne-udalosti/

E-podatelna

Klienti mohou posílat potřebné dokumenty online. Stačí je naskenovat nebo třeba vyfotit mobilním telefonem a jednoduše nahrát do aplikace E-Podatelna. Dokumenty jsou v AXA během pár sekund a ihned může začít jejich zpracování. Dokumenty lze nahrávat zde - https://online.axa.cz/epodatelna

V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz .

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články