KB Pojišťovna: 34 procent Čechů neví, k čemu slouží životní pojištění


			KB Pojišťovna: 34 procent Čechů neví, k čemu slouží životní pojištění

Podle Ústavu zdravotnických informací a statistiky ČR vzrostl v loňském roce počet případů pracovní neschopnosti v České republice o 18 % na 2,7 milionu, přitom průměrná délka trvání pracovní neschopnosti byla 34,5 dne. U závažných onemocnění byl však počet těchto dní mnohem vyšší. Například u zhoubných novotvarů byla průměrná délka pracovní neschopnosti 128,8 dne, u nemocí krve 89,7 dne, nemocí oběhové soustavy 82, 4 dne a nervové soustavy 80,2 dne. V takovém případě je výpadek příjmu nemocného velmi citelný, zvlášť v dnešní ekonomicky dramatické době. Toho si je vědoma i KB Pojišťovna. Proto připravila pro klienty zajímavou podzimní nabídku – rizikové pojištění Moje jistota s dvojnásobným plněním v případě závažného onemocnění.

Z průzkumu KB Pojišťovny vyplynulo, že více než polovina dotazovaných (54 %) zažila v rodině těžkou situaci spojenou s vážným onemocněním, úrazem či dlouhodobou pracovní neschopností. Polovina z celkového počtu respondentů však nemá životní pojištění, které by je v takové chvíli podrželo. Dokonce 34 % nevědělo, nebo špatně uvedlo, s čím má takové pojištění pomoci.


Mohlo by vás zajímat: Jak správně doporučit pojistnou částku u rodinného domu?


Přitom produkt Moje jistota je rizikové životní pojištění bez investiční složky, takže je velmi jednoduché na sjednání, a navíc za velmi příznivou cenu. Klient platí pouze za pojistnou ochranu svých rizik a nehradí žádné další administrativní poplatky za sjednání či změnu pojistné smlouvy, ani měsíční poplatky za její vedení.

„Pojištění přináší klientům i další výhody, například co se týče právě již zmiňované pracovní neschopnosti. Pojistné plnění za pracovní neschopnost vyplácíme od prvního dne zpětně a zároveň po dobu pracovní neschopnosti zprošťujeme klienta od placení pojistného,“ uvádí výhody produktu David Leiss, ředitel Odboru produktový vývoj a komunikace KB Pojišťovny.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2021 v Česku dle oPojištění.cz


Samozřejmostí tohoto rizikového pojištění je flexibilita, takže jeho rizika je možné nastavit podle aktuální situace klienta a v jedné smlouvě mohou být spolu s dospělým pojištěny až čtyři děti. „Chceme našim klientům ulehčit život i v případě, kdy potřebují lékařskou asistenci nebo konzultaci, a proto nabízíme službu „doktor na telefonu“. A když už k nějaké pojistné události dojde, je její hlášení on-line prostřednictvím webových stránek KB Pojišťovny. Díky této možnosti dokážeme pojistnou událost vyřídit ve velmi krátkém čase,“ dodává David Leiss.


Mohlo by vás zajímat: Lukáš Kovanda: Ziskovost bank není mimořádná. Pouze se vrací rychle do normálu


Klienti, kteří si navíc sjednají životní pojištění KB Pojišťovny do konce listopadu, získají v případě vzniku závažného onemocnění dvojnásobné pojistné plnění. „Rozhodli jsme se pro klienty připravit tuto novinku, protože víme, že kromě dlouhého léčení vyžadují závažné nemoci často i následnou zdravotnickou péči – rehabilitaci, lázně, nejrůznější zdravotní pomůcky, pomoc pečovatelů apod. A právě v těchto situacích potřebují klienti mít dostatek peněz, které jim díky kvalitně nastavenému životnímu pojištění a dvojnásobné jistotě KB Pojišťovna poskytne,“ uzavírá David Leiss.

Rizikové životní pojištění pomůže klientům nejen v případě závažné nemoci, ale i úrazů – ať už jsou drobné, nebo závažné. Proto až do konce listopadu dostanou noví klienti rizikového životního pojištění navíc zdarma i plně vybavenou cestovní lékárničku a k tomu jako bonus leták s informacemi o první pomoci, který pojišťovna sestavila za odborné konzultace Českého červeného kříže.


Mohlo by vás zajímat: Devizové trhy v éře FinTechu


„Protože 71 % lidí vozí cestovní lékárničku s sebou na cestách, rozhodli jsme se pro tento dárek, který se jim bude hodit. Letáček s instrukcemi o poskytování první pomoci, který je součástí lékárničky, může pomoci i těm, kteří s řešením krizové situace nemají zkušenosti. A není jich málo – jen polovina dotazovaných v průzkumu uvedla, že má dostatečné znalosti první pomoci a uměla by ji správně poskytnout a třetina respondentů vybrala nesprávný postup resuscitace zraněného, který nedýchá. Takže pro ně se stane letáček rozhodně užitečným poradcem,“ dodala Alena Čurgaliová marketingová specialistka KB Pojišťovny.

Leták s instrukcemi první pomoci je ke stáhnutí ZDE

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články