„Během zimní sezony se klienti nejčastěji potýkají s vybitou autobaterií či píchlou pneumatikou, což většinou asistenční služba vyřeší na místě. Nevyhnou se jim ale ani problémy s alternátorem, motorem, zamrzlým palivem nebo dopravní nehody, což už na místě vyřešit nelze,“ popisuje metodik pojištění Allianz pojišťovny Josef Šrut.
Drtivá většina vozidel tak musí být odtažena do servisu. A to něco stojí. Základní pomoc je zahrnuta u povinného ručení do výše 3 tisíc korun. Pokud má řidič navíc i havarijní pojištění, celkově mu asistence kryje služby až do výše 6 tisíc.
Mohlo vy vás zajímat: Jan Matoušek: Regulace zahltí pojišťovny i klienty
„Tři tisíce je sice velký limit, když se vám však něco stane, musíte počítat s tím, že zaplatíte i výjezd asistenční služby. A nikdy nevíte, jestli se něco nepřihodí například na dálnici v rakouských Alpách. Pokud pak sečtete všechny výdaje – výjezd asistence, opravu na místě či odtah, budete ve větším klidu, když si asistenci ještě o trochu navýšíte,“ doporučuje Josef Šrut.
Komentáře
Přidat komentář