Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky.
REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze TV spotu.
Ústředním atributem nového komunikačního konceptu RED i kampaně REDITUDE je sytě červená barva. Ta je spojována s empatií, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny.
Následným spojením anglických slov “red” a “attitude” (červený přístup) vznikla první reklamní kampaň REDITUDE. Nový komunikační koncept pak představuje i zcela nový claim S NÁMI V TOM NEJSTE SAMI.
Kampaň REDITUDE odstartovala 2. listopadu na TV Prima a TV Nova a na sociálních sítích.
Následovat budou bannery a videa v on-line médiích, kampaň se objeví i v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celé ČR a v pražském metru.
Mohlo by vás zajímat: EIOPA dokončila včas návrhy k PEPP. Jaká je budoucnost penzí?
Fakta o kampani
- Kreativní agentura: Dentsu mcgarrybowen Londýn
- Lokální kreativní agentura: Isobar Česká republika
- Produkční agentura: Castelli
- Režisér: Liam & Grant
- Fotograf: Marco Mori
- Hudba: Your Turn od MGHTY
- Zastoupené mediatypy: TV, online a outdoor média
- Formáty: TV spoty, online videa, online bannery, web branding, sociální sítě, citylight vitríny, rámečky v metru
Komentáře
Přidat komentář