Allianz X je součástí skupiny Allianz. Jejím cílem je identifikovat a investovat do nejlepších digitálních společností, které mají předpoklady dalšího rychlého růstu a které jsou strategicky relevantní pro skupinu Allianz.
Bima byla zřízena v roce 2010 a je aktivní ve 14 zemích v Africe, Asii a Latinské Americe. Tento mikropojistitel[1] nabízí prostřednictvím mobilní technologie pojištění a zdravotní služby zákazníkům z nově se rozvíjejících zemí, kteří nemají přístup k příslušným produktům prostřednictvím tradičním prodejních kanálů. Podnikatelský model Bima je založen na kombinaci mobilních technologií, partnerství s mobilními operátory a fungování distribuční organizace s 3 500 zaměstnanci.
Mohlo by vás zajímat: Švýcarsko: Důchodová reforma neprošla
Oliver Bäte, předseda představenstva Allianz SE, k investici do Bima uvedl, že tento krok podtrhuje vztah Allianz k digitalizaci, podporuje růstovou strategii skupiny Allianz na dynamicky se rozvíjejících trzích a dovoluje obsloužit v budoucnu další miliardu klientů. Je jasné, že tato investice významně přispívá k digitální transformaci celé Allianz a posiluje její působení v nově se rozvíjejících zemích. Pomocí nových technologií je pak možné dostat pojistnou ochranu až k lidem, kteří ji naléhavě potřebují.
Samotná Bima pokládá Allianz za perfektního investora, protože se vyzná v nově se rozvíjejících zemích a jelikož se aktivity obou společností vhodně protínají a doplňují. Investice Allianz umožní Bima zůstat inovativním a špičkovým „bežcem“. Bima tak může počítat s dalším růstem a upevnit si vedoucí pozici v insurtech na rostoucích trzích. Rozsáhlé zkušenosti Allianz a její vysoká profesionalita v pojištění napomůže Bima vylepšit produktové portfolio a produkty přizpůsobit potřebám klientů v příslušných zemích.
[1] Mikropojištění je ochrana osob s nízkým příjmem (mezi 1 – 4 USD na jeden den) pro případ specifických nebezpečí za pravidelné platby pojistného.
Komentáře
Přidat komentář