PVZP přináší cizincům ještě lepší pojistnou ochranu


			PVZP přináší cizincům ještě lepší pojistnou ochranu

PVZP přichází se zvýšením pojistného limitu na 120 000 eur (3 mil. Kč) u základní varianty produktu Komplexního zdravotního pojištění cizinců PLUS a EXCLUSIVE.

PVZP vždy vynikala kvalitou, péčí a proklientským přístupem, a nyní jde ještě dál. Rozhodla se zvednout limity v rámci komplexního zdravotního pojištění cizinců ze třetích zemí. Již před lety uvedla PVZP na trh unikátní zdravotní pojištění cizinců EXCLUSIVE s větším rozsahem zdravotní péče než má český občan, tedy bez jakékoli výluky, a to s pojistným limitem až 6,5 mil. Kč na jednu pojistnou událost. Limit 3 000 000 Kč klienti dostanou již v základní variantě Komplexního zdravotního pojištění PLUS a EXCLUSIVE.


Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe: Indie a zajistný trh… překážky, ale i nadějné vyhlídky


„Abychom naplňovali náš dlouhodobý cíl, zajistit v potřebné výši úhradu zdravotní péče, kterou excelentně nabízejí smluvní zdravotnická zařízení, rozhodli jsme se navýšit pojistný limit na 120 000 eur, což odpovídá 3 mil. Kč i pro základní varianty u komplexního zdravotního pojištění cizinců. Pojistné se i vzhledem k tomuto vysokému zvýšení limitu o 50 % u komplexní zdravotní péče PLUS a 20 % u komplexní zdravotní péče EXCLUSIVE zvýšilo o pouhých 20 Kč měsíčně (0,08 %). Pojišťovna nechce zatěžovat klienta s vysokou inflací ve zdravotnictví a nepromítá ji do ceny. Byť ceny vykazované zdravotnickými zařízeními se zvedly ve většině případů o více jak 30 %. Spokojenost klienta a zdravotnických zařízení je pro nás na prvním místě,“ vysvětluje Luboš Frühbauer, ředitel Odboru produktového managementu PVZP.

„Neustále se snažíme naše služby rozšiřovat a vylepšovat, aby se cizinci v rámci zdravotní péče při pobytu v České republice cítili komfortně a bezpečně a aby jim byla poskytnuta maximální možná úroveň zdravotní péče. V pojištění je automaticky a zdarma zahrnuta celá řada služeb, jako je online poradna s lékaři, díky níž cizinec může v angličtině ihned konzultovat svůj zdravotní stav s odborníkem bez nutnosti návštěvy ordinace, dále například dentální hygiena a nepovinná očkování, která jsou důležitá zejména u dětí,“ říká Halina Trsková, místopředsedkyně představenstva PVZP.


Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe: Indie a zajistný trh… překážky, ale i nadějné vyhlídky


„Nově jsme také spustili provoz interní asistenční služby PVZP, kterou provozujeme přímo v pojišťovně v pracovních dnech a v pracovní době. Mimo ni pak ve spolupráci s renomovaným partnerem. Slibujeme si od toho, že se ještě více přiblížíme klientům a zdravotnickým zařízením a že konzultace ohledně péče pro ně budou pohodlnější, efektivnější a komplexnější. Je třeba si uvědomit, že klienti mnohdy přicházejí z odlišného prostředí, a zorientovat se v českém zdravotním systému pro ně může být složité. Nová asistence jim pomůže vyhledat a zajistit lékaře, domluvit termín ošetření a poskytne garanci úhrady zdravotnickému zařízení tak, aby klient nemusel nic platit v hotovosti. Zároveň pro nás představuje další nástroj možného budoucího rozvoje v oblasti klientských služeb. Rodilí mluvčí klientům poradí v češtině, angličtině, arabštině, ruštině a ukrajinštině,“ doplňuje Halina Trsková.

Důležité odkazy:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články