Švédská zajímavost: Pojištění pro případ zákazu grilování


			Švédská zajímavost: Pojištění pro případ zákazu grilování

Ve Švédsku panovalo letos v létě na místní poměry mimořádné vedro, takže docházelo k mnoha lesním požárům a vláda zakázala mimo jiné grilování z důvodu prevence dalších požárů. Jeden z řetězců rychlého občerstvení na to reagoval a optimálně spojil sucho, marketing a pojištění. Nabízí klientům pojištění, aby přes zmíněný zákaz nijak nestrádali a dostali se ke svým „hambáčům“.

Burger King nabízí ve Švédsku pojištění pro případ zákazu grilování. Americký podnik informuje o tomto pojištění takto: „Pokud nabude v příštím roce účinnosti zákaz grilování, garantuje toto pojištění Švédům v létě 2019 grilované burgery od Burger King. Každý, kdo bude mít takové pojištění sjednáno, může přijít do Burger King a vyzvednout si bezplatně burger.“


Mohlo by vás zajímat: Tři zásadní otázky pro budoucnost pojišťovnictví


Sjednání pojištění je jednoduché jako dobře realizovaná idea od nějakého startupu. Pojištění lze získat za 50 centů při koupi příslušného občerstvení (Whopper Meal). Každý klient obdrží kód, na základě kterého dostane v létě 2019 při vyhlášení zákazu grilování denně jednoho Whoppera. Toto pojištění poslouží dokonce prevenci před požáry, neboť příjmy z tohoto pojištění pro případ zákazu grilování chce podnik zdvojnásobit a poskytnout švédským dobrovolným hasičům.

Burger King je americký řetězec restaurací rychlého občerstvení, který se od padesátých let minulého století postupně stal mezinárodní značkou a nyní má celosvětově více než 14 000 restaurací, z nichž asi 50 % je umístěno mimo USA. Ekonomicky je Burger King úspěšnou společností. Její výnosy v roce 2017 činily 1,22 mld. USD a zisk dosáhl ve čtvrtém čtvrtletí 2017 výše 395 mil. USD, kdežto ve stejném období roku 2016 toliko 118,4 mil. USD. 

Zdroj: CNBC

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články