Záněty, viry a zažívání = zkažená dovolená
Statistiky medické asistence ukazují, že se Češi během svých loňských dovolených nejvíce potýkali se zažívacími problémy. Hned vzápětí vyhledávali lékaře s nachlazením a záněty nosohltanu. Dalšími nejčastějšími důvody pro návštěvu zdravotníka byly alergické reakce a virová onemocnění. Právě choroby virového původu patří z hlediska léčby k těm nejnákladnějším. Ceny léků často šplhají k 12 000 korunám.
Nemoc v zahraničí? Zaplať hned!
Za léčbu zažívání sáhnou nepojištění čeští pacienti v zahraničí do kapsy pro 8 000 Kč, u nachlazení je to asi o 3 000 korun méně. „Tyto ceny budou muset na místě uhradit pacienti, kteří vycestovali do zahraničí bez cestovního pojištění a vyhledají tam lékařskou pomoc,“ říká Jakub Fiala, vedoucí medické asistence Allianz Assistance. Řešením je sjednání cestovního pojištění do zahraničí. Ale i tady platí, že není pojištění jako pojištění.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Pohřeb na každé kliknutí…
Léčebné výlohy beru jen bez limitu
„U cestovního pojištění radím vždy dávat pozor na limit léčebných výloh, ten totiž určí, jakou maximální část ošetření za vás uhradí pojišťovna, a co už půjde z vaší kapsy,“ vysvětluje Fiala. Protože každá země má jiné ceny lékařských výkonů, je nutné dobře zvážit, jaké pojištění to bude.
Na českém trhu existuje cestovní pojištění, které má neomezený limit na léčebné výlohy a pojišťovna tak hradí vždy náklady do plné výše. Nabízí ho například Allianz pojišťovna v kamenných pobočkách i na webu online.allianz.cz. Srovnáte-li náklady na léčbu v zahraničí a cenu za cestovní pojištění, vyhrává pojištění na celé čáře.
K pojištění i asistenci
Při sjednání cestovního pojištění získávají klienti další, tzv. asistenční služby. Ty mají za cíl usnadnit jim v zahraničí fungování a pomoct na dálku. Jednou z nejoblíbenějších služeb je doporučení zdravotnického zařízení v dané destinaci.
Mohlo by vás zajímat: Klíč k úspěchu? Nezapomínat na klienta jen proto, že vše funguje
„Spolupracujeme se zařízeními, která jsou prověřená, známe je a víme, že poskytují vysoce kvalitní péči,“ vysvětluje Fiala. Operátor asistenční linky dokáže také ve vybraných zařízeních garantovat ošetření tak, aby klient na místě nemusel nic hradit. Veškeré platby mezi sebou řeší napřímo pojišťovna a zdravotnické zařízení.
Samozřejmostí je dostupnost asistenční linky v rámci non stop pomoci při celém procesu hlášení a řešení pojistné události.
Nejčastější zdravotní komplikace na letních dovolených 2017 |
Průměrné náklady na jejich léčbu |
Zažívací potíže |
8 064 Kč |
Nachlazení a záněty nosohltanu |
5 137 Kč |
Alergické reakce |
3 051 Kč |
Komentáře
Přidat komentář