Svou e-mailovou adresu poskytlo Allianz pojišťovně dosud celkem 40 procent klientů. Toto číslo však zahrnuje i ty nejstarší aktivní smlouvy, kde zatím třeba jen neproběhla aktualizace kontaktních údajů. O současných trendech lépe vypovídají nově založené smluvní vztahy. U těch z listopadu 2017 si digitálně komunikovat s pojišťovnou přálo přes 91 procent klientů mladších 30 let a u lidí mezi 31 – 60 lety se tento podíl pohyboval mezi 80 – 90 procenty. Od tohoto věku jejich počet pozvolna klesal a teprve u lidí nad 80 let se číslo dostalo pod polovinu, na cca 48 procent.
Mohlo by vás zajímat: Návrh zákona o distribuci pojištění podpořila Sněmovna
Digitalizace je už několik let stěžejním tématem současného vedení společnosti. Díky ní v Allianz postupně dochází ke klienty tolik vyžadovanému zrychlování procesů, neboť kromě možností elektronické komunikace samozřejmě zasahuje do řady dalších oblastí fungování firmy, včetně způsobu likvidace pojistných událostí. Mimochodem, 93 procent veškeré korespondence, týkající se likvidací, proběhlo v loňském listopadu v Allianz bezpapírově.
Ještě rychlejším způsobem komunikace s pojišťovnou než e-mail či telefon může být v některých případech přihlášení na klientský portál MojeAllianz. Lidé si zde mohou sami zadat změny osobních údajů, ale i parametrů smluv, nahlásit pojistnou událost nebo si třeba zažádat o zaslání zelené karty. A mohou zde i zaplatit pojistné. Že jim portál ušetří čas, si uvědomila již téměř pětina klientů Allianz (konkrétně 19 procent), která jej aktivně používá.
Komentáře
Přidat komentář