Sloupek Kateřiny Lhotské: Nová štika na trhu, nebo další „Český sen“?


			Sloupek Kateřiny Lhotské: Nová štika na trhu, nebo další „Český sen“?

Před několika dny spustila svoji webovou stránku nově vznikající internetová pojišťovna pod názvem Freesurance. Avizuje na nich svůj inovativní přístup k pojištění a slibují potenciálním klientům, že je pojistí za „férovou“ cenu. Sází přitom především na vymezování se vůči tradičním pojišťovnám, o kterých naznačuje, že mají pojistné násobně předražené.

Reagujete na komentář

 

Tomáš (za tým Freesurance), 18. 9. 2018
Rozhodně ŠTIKA (část 1.)
Dobrý den Kateřino, děkujeme za Váš článek. Rozhodně se cítíme být štikou, protože naším cílem je zcela od základů změnit trh pojištění, a to nejenom u nás, ale postupně i ve světě. Nemyslíme si, že Češi sní o pojištění. Možná ano, ale většinou to budou spíše noční můry. Taky se nedomníváme, že bychom byli naivní. Pouze věříme v to, že lidé mohou měnit svět k lepšímu.

Freesurance je startupem v oblasti InsurTech. Tedy projektem, který propojuje pojišťovnictví s technologiemi a jeho smyslem je vytvořit službu několikrát lepší, než je stávající stav. V tom nejsme první na světě a mnoho podobných projektů vzniká současně s naším. Jsme však prvními na světě, kdo přišel s konceptem bez-poplatkové pojišťovny a věříme, že stejně tak jako dnes používáme bez-poplatkové účty u bank, tak bude v budoucnu možné si sjednat pojištění, aniž by klient musel hradit jakékoliv poplatky nebo náklady nad rámec čisté ceny rizika.

(odpověď je z důvodu omezení počtu znaků rozdělena, pokračování textu …

Pozn.: položky označené * jsou povinné.