„S ohledem na dobu uplynulou od našeho vstupu do první stovky žebříčku v roce 2007 až po dosažení pozice jedničky mezi pojišťovnami na celkovém čtyřicátém třetím místě v roce 2019 je velmi zajímavé, že jsme dosáhli našeho prvního milníku,“ říká Christian Deuringer, šéf globálního managementu značky a dodává, že další ještě přijdou.
„Naši značku budeme dále rozvíjet, budeme zúročovat naše jedinečné poznatky a spolupracovat s našimi zákazníky pro další zlepšení jejich zákaznických zkušeností, přičemž budeme investovat do udržitelných a inovativních partnerství, jako například Formule E, aby dále rostla naše přítomnost a význam pro životy našich zákazníků,” dodává Deuringer.
Mohlo by vás zajímat: Revoluce na poradenském trhu: Provize si vyplatíte sami na jeden klik!
Podle Serge Raffarda, zodpovědného za strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE jde pouze o začátek. „Dále usilujeme o to, abychom našim zákazníkům více pomáhali jít kupředu a nahoru nejen v porovnání s naším odvětvím, ale i s největšími globálními značkami. Je to klíčový prvek pro vytvoření zájmu o naše produkty a služby. Stejně tak potřebujeme dosáhnout nejvyšší hodnoty NPS, abychom zajistili, že si naši zákazníci odnáší tu nejlepší zkušenost,” vysvětluje Raffard.
Allianz byla založena v roce 1890 v Berlíně. Dnešní holding Allianz má hlavní sídlo v Mnichově a zastoupení na všech kontinentech. Působí ve více než 70 zemích světa, v nichž má 92 milionů klientů a 140 tisíc zaměstnanců. V České republice působí od roku 1993 a patří mezi tři největší pojišťovny.
Komentáře
Přidat komentář