Už několik měsíců mohou klienti sdílet svůj názor na to, jak Allianz zpracovala škodu na vozidle a majetku. Nově teď mohou své hodnotit sjednávání smluv na majetkové pojištění, pojištění vozidel a životního pojištění. Postupně přibude možnost hodnotit také další zkušenosti při spolupráci s pojišťovnou.
Mohlo by vás zajímat: PwC: Dvě třetiny zaměstnanců nepřestávají pracovat ani o dovolené či víkendu
Aktuálně hodnotilo zpracování škod z pojištění vozidel a majetkového pojištění více než 19 300 klientů a průměrný rating dosáhl 4,5 hvězdiček z pěti. Téměř 90 % klientů, kteří pětihvězdičkový rating využili, hodnotí svou zkušenost pozitivně.
Mohlo by vás zajímat: Vladimír Mráz: Kooperativu jsme postavili na zelené louce. Dnes jsem na ni hrdý!
“V případě negativního hodnocení klienty kontaktujeme a jejich nespokojenost řešíme. Pětihvězdičkové hodnocení je rychlý a jednoduchý nástroj, který nám pomáhá zlepšovat produkty a služby. Díky tomu, že s většinou klientů komunikujeme přes e-mail nebo mobilní telefon, můžeme jim poslat odkaz na hodnocení a získat skutečně rychlou zpětnou vazbu,” říká ředitel Market managementu Jan Andrijko.
Na aktuální stav hodnocení se můžete podívat zde.
Komentáře
Přidat komentář