ČPP nabízí slevu 25 % na své pojištění majetku DOMEX+


			ČPP nabízí slevu 25 % na své pojištění majetku DOMEX+

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) začíná nabízet své majetkové pojištění DOMEX+ se slevou 25 %. Pojišťovna se tím snaží oslovit co nejvíce domácností, aby si lidé svůj movitý a nemovitý majetek dostatečně pojistili a vyvarovali se tím riziku podpojištění.

Podpojištění majetku je nebezpečí, kterému se v poslední době vystavuje čím dál více lidí. Svůj majetek mají sice pojištěný, ale v případě pojistné události nezískají dostatek peněz na opravu či postavení nového obydlí. Proto se ČPP ve své podzimní kampani snaží na toto riziko upozorňovat a domácnosti motivovat ke sjednání dostatečné pojistné ochrany prostřednictvím atraktivní slevy ve výši 25 procent u svého majetkového pojištění DOMEX+. Motto kampaně zní „Komu to pálí, ten se pojistí“ a ústředními postavami jsou opět Pat a Mat, kteří tentokrát bojují s požárem.


Mohlo by vás zajímat: Do čela Direct pojišťovny nastupuje Michal Řezníček


„Věříme, že v dnešní nelehké době, kdy všichni hledají možnosti úspor, klienti ocení 25% slevu na tolik důležité pojištění, které chrání jejich majetek. Je třeba si uvědomit, že rostoucí ceny nemovitostí, stavebního materiálu, vybavení domácnosti, energie i samotné práce se musejí odrazit v nastavení dostatečné pojistné částky. V opačném případě pojištění neplní zcela svoji ochrannou úlohu a majetek lidí je podpojištěn,“ upozornila Jolana Kolaříková, ředitelka Úseku marketingu a PR ČPP.

Aby se lidé vyvarovali podpojištění, musejí své pojistné smlouvy pravidelně aktualizovat. I tři roky stará smlouva může být nevyhovující a nemovitost nemusí krýt dostatečně. Proto je ideální majetkové pojištění kontrolovat alespoň každé dva roky. Klienti ČPP ale mohou využít i automatickou indexaci jejich pojistných částek. Nemusejí se pak o nic starat a podle vývoje cen nemovitostí, inflace a dalších ukazatelů se jim pojistné částky u majetkového pojištění valorizují automaticky.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2021 v Česku dle oPojištění.cz


Produkt DOMEX+ poskytuje komplexní pojistnou ochranu klientova movitého i nemovitého majetku, včetně pojištění odpovědnosti. V rámci jedné pojistné smlouvy lze sjednat pojištění rodinného domu, bytu či chalupy společně s pojištěním trvale obydlené nebo rekreační domácnosti a odpovědnosti jejích členů. Klienti mají na výběr ze tří variant pojištění (MINI, OPTI, MAXI), které nabízejí totožný rozsah pojistných nebezpečí a vzájemně se liší pouze výší limitů pojistného plnění. Díky této ojedinělé konstrukci mají lidé jistotu, že bez ohledu na volbu rozsahu pojištění jim bude poskytnuta pojistná ochrana v maximální možné míře. Spektrum pojistných nebezpečí u pojištění DOMEX+ patří mezi nejširší na pojistném trhu. Pojištění pamatuje nejen na rizika škod na obydlí a v domácnosti, ale kryje například i rozličné škody u elektrospotřebičů, jízdních kol, dětských kočárků, škody na tepelných čerpadlech, u plynových a elektrických kotlů. Mnoho lidí již ocenilo také náhrady nákladů na záchranu dat z pevného disku počítače a mnoho dalšího.

„Jako hlavní médium pro kampaň jsme opět zvolili televizi, která je médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech Prima Group a Nova Group, opět jsme připravili sponzorský vzkaz a injektáže. V rozhlase bude tradičně součástí pořadu Business Party na Frekvenci 1 a radiu Bonton,“ doplnila Jolana Kolaříková.


Mohlo by vás zajímat: Lukáš Kovanda: Ziskovost bank není mimořádná. Pouze se vrací rychle do normálu


S motivem kampaně se lidé setkají také na vybraných outdoorových plochách po celé České republice. Dále se objeví na LED obrazovkách ve 25 městech. Kampaň se objeví v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes a jejich přílohách. Dále v Metru, 5plus2, Chataři a chalupáři, Blesku bydlení, TV revue a v regionálních periodikách. Kampaň poběží do konce roku, v říjnu bude doplněna také různými formáty v rámci online propagace – Google Ads, Sklik, Youtube.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články