Europ Assistance přešla na home office. Během karantény pomáhá v plném rozsahu


			Europ Assistance přešla na homeoffice. Během karantény pomáhá v plném rozsahu
19.3.2020 Tiskové zprávy

Europ Assistance zachovává poskytování asistenčních služeb i po dobu karantény v plném rozsahu. Klienti se tak dál mohou obracet na koordinátory telefonicky, ti pak jejich potřeby pomáhají řešit z domova prostřednictvím online rozhraní.

Kapacity ještě před zahájením plošné karantény prověřil zátěžový test. „Jsme připravení pomáhat našim klientům 24 hodin a sedm dní v týdnu. Právě teď je důležité nenechat lidi na pochybách, o samotě se svým problémem. Naši lidé jsou připravení pomoct,“ uvedl ke krizovému scénáři Vladimír Fuchs, generální ředitel Europ Assistance.


Mohlo by vás zajímat: Dosáhnete na průměrnou mzdu v pojišťovnictví?


Europ Assistance ročně vyřeší přes milion telefonátů, to znamená v přepočtu přes 2700 denně. Na možné krizové scénáře se společnost připravuje dlouhodobě a díky připraveným plánům se zaměstnanci adaptovali v rekordním čase. Ve druhém březnovém týdnu otestovalo celkem 150 lidí již připravenou funkčnost systému, při kterém potřeby klientů jsou vyřizovány z domova. Během dvou dní zvládli odbavit na 5000 telefonních hovorů a vyřešit na 1800 jednotlivých případů.

„Reagovali jsme okamžitě, když začalo být jasné, že se situace v České republice nezlepšuje. Naší prioritou je zajistit do budoucna v jakékoliv situaci, aby naši klienti ani na okamžik nezůstali sami bez pomoci a aby nedošlo k výpadku služeb zejména v situacích, kdy by je mohli potřebovat ve zvýšené míře. To se nám daří,“ shrnuje Lenka Sedláková, Chief operations officer společnosti.

Tady se můžete podívat na krátké video, které celý zátěžový test shrnuje.

 

Zdroj: YouTube; Europ Assistance

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články