Fenomenální úspěch: Pillow slaví druhého Inovátora v řadě


			Fenomenální úspěch: Pillow slaví druhého Inovátora v řadě

Druhý rok, druhý produkt, druhé vítězství. Pillow pojišťovna po inovativním pojištění vozidel přepisuje i zastaralá pravidla pojištění osob. Důkazem úspěšnosti moderního přístupu je zisk prvního místa v soutěži Pojišťovací inovátor pořádaného Hospodářskými novinami.

První místo. Již podruhé

Úspěch, který si před dvěma lety nikdo nedokázal představit. Pillow pojišťovna se objevila před necelými dvěma roky a počátkem roku 2020 nabídla své první polštářové pojištění vozidel. Ten samý rok s tímto produktem bodovala v soutěži Nejlepší pojišťovna v kategorii Pojišťovací inovátor. K vítězství určitě pomohly špičkové vlastnosti jako bezlimitní pojištění skel, nulová spoluúčastí v případě střetu se zvířetem nebo krádeže vozidla a také asistence bez finančního limitu.

Druhý produkt představila Pillow letos po roce pečlivých příprav. Na jaře tohoto roku spatřilo světlo světa Pillow pojištění úrazu a nemoci. Poradci pojištění brzy překřtili (dle počátečních písmen URazu A Nemoci) na „URAN“. Na základě nápadů spolupracujících poradců Pillow přichystala vylepšení pro rok 2022, které spustila již od 20. října.


Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Martin Diviš


Jednoduše. A zároveň promyšleně

Pojištění je založeno (stejně jako celá Pillow pojišťovna) na principu „Smart Simple“. Zjednodušeně řečeno: služby a produkty musí být jednoduché, ale zároveň promyšlené. Zatímco tradiční produkty jsou čím dál složitější, Pillow jde opačným směrem a zjednodušuje poradcům i klientům život. Uveďme několik příkladů chytrého přístupu.

  • Žádné intervence
    Proces sjednání pojištění je nastaven tak, aby nemohla vzniknout intervence. Klient díky automatizaci procesu obdrží již finální návrh pojistné smlouvy, včetně případných přirážek nebo výluk z důvodu zhoršeného zdravotního stavu. Odpadá tak nepopulární jednání s klientem z důvodu změny podmínek poté, co pojišťovna konečně dokončí zdravotní zkoumání.
  • Chytrý zdravotní dotazník
    Zdravotní dotazník má podobu webového formuláře, který napovídá konkrétní nemoci nebo úrazy. Obrovskou výhodou je, že ho může vyplnit poradce s klientem nebo sám klient u sebe doma. Ne každý klient se chce dělit o detaily zdravotního stavu, ne vždy jedná poradce s klientem na jednom místě. A samozřejmostí je buď automatické vyhodnocení zdravotního dotazníku do 3 sekund nebo v případě závažnějších prodělaných nemocí manuální ocenění do jednoho pracovního dne.
  • Bez nutnosti uvádět sporty
    Poradce se nemusí klienta ptát na sporty, klient nemusí v průběhu pojištění „hlásit“ pojišťovně změnu ve svých sportovních aktivitách. Součástí podmínek je přehled všech pojištěných sportů zahrnující všechny běžné aktivity. Samozřejmostí je automatické krytí zážitkových akcí bez navýšení ceny.
  • Vyšší úrazová částka na kliknutí
    Příkladem chytrého přístupu je jednoduchost navýšení pojistné částky pro případ úrazu. V okamžiku, kdy chce poradce vyjít klientovi vstříc a posílit krytí pro případ úrazu, stačí na kliknutí navýšit úrazové krytí pro úraz u libovolného polštáře (invalidita, pracovní neschopnost, hospitalizace, ošetřování atd.).
  • Bez papíru, bez podpisu
    Jedná se o první pojištění osob s akceptací zaplacením prvního pojistného bez nutnosti jakýchkoliv dalších úkonů. Systém je stejně jednoduchý jako např. u pojištění auta nebo bytu: pokud se klientovi návrh pojistné smlouvy líbí, stačí zaplatit. Pokud se návrh nelíbí, nevzniká klientovi bez platby žádný závazek. Současná epidemická situace dává vzpomenout podmínkám minulého roku, kdy by poradci uvítali takto jednoduchý způsob sjednání na dálku. Hodit se bude ale i dnes a v budoucnu.

Mohlo by vás zajímat: Šichtařová a Vavruša: Jak hasit požár povodní? Děti jsme pustili do jámy lvové


Cena až na prvním místě: polovina ušetří

Digitalizace všech procesů na jedné straně a naprosté využití statistických údajů znamenají jedno: výhodnou cenu pro všechny klienty se zdravým životním stylem. Úspora na pojistném pro nekuřáky s optimální hodnotou BMI je opravdu nepřehlédnutelná.

Pillow kopíruje svůj racionální a matematický přístup z pojištění vozidel: pokud statistika říká, že auta s nízkým nájezdem mají mít výrazně nižší cenu, pak opravdu nejnižší cenu dostanou. Pokud lékařské statistiky dlouhodobě ukazují výrazně nižší incidence (pravděpodobnosti) nemocí u nekuřáků a neobézních lidí, pak si jednoznačně zaslouží tu nejlepší cenu.  A ani nemusí pojišťovně v průběhu pojištění dokládat, jak moc sportují.


Mohlo by vás zajímat: Finanční stabilita vs. finanční rizika ze změny klimatu


Konec „černé skříňky“. Konečně

Pojištění osob představuje pro naprostou většinu klientů a někdy i poradců „černou skříňku“. Není výjimkou, že kompletní smluvní dokumentace mívá přes 100 stran, samotná pojistná smlouva je často na více než 3 strany. Přečíst podmínky je těžké a plně je pochopit prakticky nemožné.

Pillow pojišťovna se rozhodla zcela změnit tento „nekamarádský“ systém. Pojistné podmínky jsou napsány tak, aby byly snadno pochopitelné pro každého poradce i klienta a revoluční je i jejich délka: 14 stran včetně všech úrazových tabulek. Je zřejmé, že na nesmyslné výluky, absurdní omezení nebo neférové kličky a háčky opravdu místo nezůstalo. Samotná pojistná smlouva se vešla na jedinou (!) stranu, jedná se tak určitě o český, a možná i evropský, rekord.

Více o pojištění úrazu a nemoci na www.proporadce.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články