„Spolupráce se Spotřebitelským fórem nám poskytuje unikátní možnost aktivně se podílet na dalším zvyšování informovanosti a finanční gramotnosti veřejnosti v oblasti pojistných produktů a v pojišťovnictví obecně,“ komentuje vznik partnerství David Vosika, člen představenstva Generali České pojišťovny a pojistně technický ředitel. „Zároveň nám zprostředkuje důležitou zpětnou vazbu a s ní i možnost lépe reagovat na měnící se trendy v oblasti ochrany spotřebitele,“ dodává.
„V rámci naší činnosti se snažíme moderovat dialog spotřebitelských organizací s byznysem. Chceme přispívat k informovanosti spotřebitelů o kvalitě zboží a služeb, k posílení jejich kvalifikovaného rozhodování a k budování vzájemné důvěry mezi spotřebiteli a podnikateli,“ popisuje činnost Spotřebitelského fóra jeho ředitel Adam Čejka a dodává: „Spolupráce s největší českou pojišťovnou nám otevírá prostor pro řešení otázek finanční gramotnosti a zvyšování komfortu a informovanosti spotřebitelů právě v této oblasti.“
Mohlo by vás zajímat: Senát vyšel pojistnému trhu vstříc. Termín zkoušek prodloužen!
Partnerství se Spotřebitelským fórem je pro Generali Českou pojišťovnu důležitou součástí její strategie stát se spolehlivým celoživotním partnerem klientů. Aktivní účast v této neziskové platformě pro pojišťovnu znamená i určitou formu samoregulace a možnost nadále zlepšovat své produkty a služby a s tím i klientskou spokojenost. Spotřebitelské fórum je otevřená nezisková platforma pro komunikaci mezi občany, občanskými sdruženími, firmami a státem. Propojuje organizace a firmy působící na domácím trhu s cílem hájit zájmy českých spotřebitelů zejména v oblastech jako je maloobchod, sdílená ekonomika, e-commerce, realitní trh nebo finanční služby.
Komentáře
Přidat komentář