Generali Česká pojišťovna navázala spolupráci se Spotřebitelským fórem


			Generali Česká pojišťovna navázala spolupráci se Spotřebitelským fórem
4.12.2020 Tiskové zprávy

Generali Česká pojišťovna navazuje spolupráci s neziskovou platformou Spotřebitelské fórum. V rámci partnerství bude využívat know-how této platformy v oblasti ochrany spotřebitele a aktivně se podílet na vzdělávacích a informačních aktivitách, které Spotřebitelské fórum pořádá pro odbornou i laickou veřejnost.  

Spolupráce se Spotřebitelským fórem nám poskytuje unikátní možnost aktivně se podílet na dalším zvyšování informovanosti a finanční gramotnosti veřejnosti v oblasti pojistných produktů a v pojišťovnictví obecně,“ komentuje vznik partnerství David Vosika, člen představenstva Generali České pojišťovny a pojistně technický ředitel. „Zároveň nám zprostředkuje důležitou zpětnou vazbu a s ní i možnost lépe reagovat na měnící se trendy v oblasti ochrany spotřebitele,“ dodává. 

V rámci naší činnosti se snažíme moderovat dialog spotřebitelských organizací s byznysem. Chceme přispívat k informovanosti spotřebitelů o kvalitě zboží a služeb, k posílení jejich kvalifikovaného rozhodování a k budování vzájemné důvěry mezi spotřebiteli a podnikateli,“ popisuje činnost Spotřebitelského fóra jeho ředitel Adam Čejka a dodává: „Spolupráce s největší českou pojišťovnou nám otevírá prostor pro řešení otázek finanční gramotnosti a zvyšování komfortu a informovanosti spotřebitelů právě v této oblasti.“


Mohlo by vás zajímat: Senát vyšel pojistnému trhu vstříc. Termín zkoušek prodloužen!


Partnerství se Spotřebitelským fórem je pro Generali Českou pojišťovnu důležitou součástí její strategie stát se spolehlivým celoživotním partnerem klientů. Aktivní účast v této neziskové platformě pro pojišťovnu znamená i určitou formu samoregulace a možnost nadále zlepšovat své produkty a služby a s tím i klientskou spokojenost. Spotřebitelské fórum je otevřená nezisková platforma pro komunikaci mezi občany, občanskými sdruženími, firmami a státem. Propojuje organizace a firmy působící na domácím trhu s cílem hájit zájmy českých spotřebitelů zejména v oblastech jako je maloobchod, sdílená ekonomika, e-commerce, realitní trh nebo finanční služby.

Více informací ZDE

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články