Jak uspokojit potřeby vzdělávání poradců? Je tu OK AKADEMIE!


			Jak uspokojit potřeby vzdělávání poradců? Je tu OK AKADEMIE
6.6.2018 Tiskové zprávy

V současné době sílí potřeba vzdělávání finančních poradců. Tato potřeba je vyvolána nejen stále přísnějšími zákony, které přináší větší nároky na odbornou způsobilost poradců, ale i zájmem manažerů o rozšiřování svých obchodních aktivit v dalších produktových oblastech. Pro samotné poradce je pak důležité udržet krok s trhem a vědět o aktuálním dění. Tyto potřeby mohou uspokojit semináře OK AKADEMIE.

V minulém roce spustil OK KLIENT v rámci svých brokerpoolových služeb sérii vzdělávacích seminářů OK AKADEMIE. Tyto semináře přináší spolupracujícím obchodním skupinám a firmám možnost kontinuálně se vzdělávat ve všech podstatných oblastech finančně poradenského trhu. Zaměřují se na problematiku pojištění osob, úvěry, investice, pojištění soukromého majetku, odpovědnosti a vozidel.

Oskar Michl, ředitel podpory obchodu OK KLIENT, vysvětluje: „Cílem našich seminářů OK AKADEMIE je, aby spolupracující poradci a manažeři získali přehled v dané problematice, osvojili si potřebné dovednosti, získali přístup k aktuálním informacím z trhu a naučili se pracovat s našimi poradenskými nástroji. Pro zajímavost, přes náš srovnávač a sjednávač na pojištění aut CARkulka se už nyní sjednává více jak 60 % všech smluv.“


Mohlo by vás zajímat: Zdeňka Indruchová: Pojišťovna roku zvyšuje renomé celého trhu


Pod vedením zkušených produktových specialistů už proběhlo 64 seminářů v Praze a Brně a navštívilo je téměř 700 finančních poradců. Největší zájem byl o téma úvěrů a investic, nicméně od začátku tohoto roku roste zájem i o semináře na téma pojištění osob a majetkové pojištění. Spolupracující finanční poradci mají díky seminářům OK AKADEMIE také možnost poznat produktové specialisty, kteří zastřešují konkrétní oblast v rámci OK KLIENT, a zároveň příležitost, vyměnit si zkušenosti s ostatními poradci a manažery.

„Potřeba vzdělávání a zájem poradců roste. Návštěvnost naší OK AKADEMIE je toho důkazem. Chceme být i nadále oporou pro spolupracující firmy a obchodní skupiny v této oblasti a pokračovat v nastaveném systému seminářů,“ dodává závěrem Oskar Michl, ředitel podpory obchodu OK KLIENT.

Ing. Ondřej Vaverka

ředitel pro obchodní síť OK KLIENT a kolektiv

 

Zdroj: OK KLIENT

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články